Advertisement Analysis

  • Status Zamknięty
  • Budżet $30 - $250 USD
  • Łączna Liczba Ofert 31

Opis Projektu

report an analysis of the influence and persuasion strategies used in a printed advertisement of your choice for a commercial product. describe/explain type of strategy (e.g., scarcity heuristic, indirect emotions heuristic), identify target of influence (e.g., behavioural/cognitive/ emotional; audience; type of processing) suitability for audience, likelihood of success, effects of using combinations of strategies (e.g., synergistic, counteracting). mainly to discuss on the heuristics used in the printed advertisement.

Otrzymaj Darmowe Wyceny do Podobnego Projektu

Chcesz zarobić trochę pieniędzy?

  • Napisz kwotę, za jaką jesteś w stanie podjąć się projektu i przedział czasowy, w którym będziesz w stanie go zrealizować
  • Opisz, w jaki sposób wykonasz projekt
  • Otrzymaj wynagrodzenie za pracę

Zatrudnij Freelancerów, którzy również składają oferty do tego projektu

    • Forbes
    • The New York Times
    • Time
    • Wall Street Journal
    • Times Online