Zamknięty

Advertisement Analysis

Ten projekt otrzymał 31 ofert od utalentowanych freelancerów ze średnią ceną ofert wynoszącą $84 USD.

Otrzymaj darmowe wyceny do podobnego projektu
Pracodawca pracuje
Budżet Projektu
$30 - $250 USD
Ofert Razem
31
Opis Projektu

report an analysis of the influence and persuasion strategies used in a printed advertisement of your choice for a commercial product. describe/explain type of strategy (e.g., scarcity heuristic, indirect emotions heuristic), identify target of influence (e.g., behavioural/cognitive/ emotional; audience; type of processing) suitability for audience, likelihood of success, effects of using combinations of strategies (e.g., synergistic, counteracting). mainly to discuss on the heuristics used in the printed advertisement.

Chcesz zarobić trochę pieniędzy?

  • Napisz kwotę, za jaką jesteś w stanie podjąć się projektu i przedział czasowy, w którym będziesz w stanie go zrealizować
  • Opisz, w jaki sposób wykonasz projekt
  • Otrzymaj wynagrodzenie za pracę

Zatrudnij Freelancerów, którzy również składają oferty do tego projektu

    • Forbes
    • The New York Times
    • Time
    • Wall Street Journal
    • Times Online