Find Jobs
Hire Freelancers

Custom build SalesForce Service Cloud CRM with possible Twilio integration

$250-750 CAD

Anulowano
Opublikowano prawie 7 lat temu

$250-750 CAD

Płatne przy odbiorze
We are in need of a customized SalesForce Service Cloud CRM (enterprise level) that is capable of allowing us to automate our customer intake process and customer service processes. Part of this involved connecting FormSite to SalesForce so that contacts/person accounts are created automatically. We may also like to (potentially) connect with Twilio in order to create an in-SalesForce call/messaging center, but are open to other suggestions. Our customer service team needs to receive notifications (whether on dashboard or via popup) when there are new applications, or when existing customers have contacted us, or if there are other tasks to be done. We also need a custom email filter built, allowing us to link specific emails with specific customer/person accounts.
Identyfikator projektu: 14206290

Informację o projekcie

13 ofert
Zdalny projekt
Aktywny 7 lat temu

Szukasz sposobu na zarobienie pieniędzy?

Korzyści ze składania ofert na Freelancer.com

Ustal budżet i ramy czasowe
Otrzymuj wynagrodzenie za swoją pracę
Przedstaw swoją propozycję
Rejestracja i składanie ofert jest bezpłatne
13 freelancerzy składają oferty o średniej wysokości $636 CAD dla tej pracy
Awatar Użytkownika
Hey We are a team of Technical Developers and have got expertise in such stuff. Ping me if you are looking for a quick resolution
$616 CAD w 5 dni
0,0 (0 opinii)
0,0
0,0
Awatar Użytkownika
We have integrated twilio for some of our custom app solutions developed to our clients. We are Salesforce partner company and we have certified salesforce developers and administrators.
$833 CAD w 15 dni
0,0 (0 opinii)
0,0
0,0
Awatar Użytkownika
I am a sfdc administrator at my work and would be happy to help you get your organisation started
$750 CAD w 20 dni
0,0 (0 opinii)
0,0
0,0
Awatar Użytkownika
Experienced CRM Consultant & Certified Analytics Professional with demonstrated track record driving growth, reducing costs, improving operations, and successfully creating solutions for complex business problems at both Fortune 500 and start-up organizations in domestic and global markets. Adept at managing comprehensive review and analysis of organizational operations, performing modeling, and developing and implementing CRM strategies and solutions that achieve consensus among key stakeholders across organization. TECHNICAL COMPETENCIES • Packaged Solutions: Salesforce Sales Cloud, Salesforce Service Cloud, Marketing Cloud, Google Ana-lytics. • Salesforce programming on Visu-alforce, Lightning components, Apex and API • Integration tool: Informatica on Cloud • Analytics tools and language : R & R studio, Tableau, Hive, SparkR, Big-data • Other tools: JavaScript and HTML • PM tool: MS project and JIRA for Agile development
$555 CAD w 10 dni
0,0 (0 opinii)
0,0
0,0

O kliencie

Flaga CANADA
Toronto, Canada
5,0
2
Zweryfikowana metoda płatności
Członek od sty 11, 2017

Weryfikacja Klienta

Dziękujemy! Przesłaliśmy Ci e-mailem link do odebrania darmowego bonusu.
Coś poszło nie tak podczas wysyłania wiadomości e-mail. Proszę spróbować ponownie.
Zarejestrowani Użytkownicy Całkowita Liczba Opublikowanych Projektów
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Wczytywanie podglądu
Udzielono pozwolenia na Geolokalizację.
Twoja sesja logowania wygasła i zostałeś wylogowany. Proszę, zalogować się ponownie.