Zakończony

Spreadsheet for keeping track of business sales, income, paid invoices, months, totals etc.

Ten projekt został pomyślnie zakończony przez beltran0404 za $30 AUD w 2 dni.

Otrzymaj darmowe wyceny do podobnego projektu
Pracodawca pracuje
Budżet Projektu
$10 - $30 AUD
Ukończony W
2 dni
Ofert Razem
12
Opis Projektu

nice and simple put logo in there somewhere.

Monthly tabs, dates, (quote, invoice, receipt numbers), customer name, owing amount, paid amount,

colours to indicate jobs are ( Quote stage, Current or finalized ) say yellow, red and green?

I have attached the quote, receipt and invoice PDF's i am using,

the sheet should indicate the job types also, i have 4 types BAL Assesment, TestTag Fire, TestTag Electrical and OTHER

would like totals easily seen for the months quarters and years.

plus any other features that will assist. or make it easier.

MAIN reason for this sheet is to TRACK INCOME, FIND JOBS NOT PAID, TOTAL INCOME FOR MONTHS ETC.

Chcesz zarobić trochę pieniędzy?

  • Napisz kwotę, za jaką jesteś w stanie podjąć się projektu i przedział czasowy, w którym będziesz w stanie go zrealizować
  • Opisz, w jaki sposób wykonasz projekt
  • Otrzymaj wynagrodzenie za pracę

Zatrudnij Freelancerów, którzy również składają oferty do tego projektu

    • Forbes
    • The New York Times
    • Time
    • Wall Street Journal
    • Times Online