Incident Response Center

  • Status Zamknięty
  • Budżet $5000 - $10000 USD
  • Łączna Liczba Ofert 42

Opis Projektu

A high level overview is attached in the PDF file

Introduction:

Incident response Center (IRC) is a ticketing system which will be used to mitigate/solve the incidents created in the ctm360 portal

Objectives:

The objective of the system is to record all the checks/evidence/communication performed on the tickets/incidents with the vendors and send each status change information to ctm360 portal (Main App)

Authentication:

We required a very customized Authentication system which will explain later

MAIN MODULES:

1) Host (Vendors/Partner Information )

2) Contacts (Contact Information of host)

3) Forms (Forms of host)

4) Policies (Policy of host)

5) Email Templates

6) Document Repository (Store documents of clients)

7) Tickets

8) Communication (Send/Receive Mails)

9) Dashboard

10) Chat (basic text chat among users)

Platforms:

Primary Web Application

All the functionalities should be implemented through Restful Web services /API(web, android & IOS should use the same

Native Android App with optimized Tablet view (Only selected functionalities)

Native iOS App with optimized Tablet view (Only Selected functionalities)

Development Guide Lines:

Latest Laravel Framework for web development

MySql for BackEnd DB

Android App using Android Studio

IOS App using XCode (Swift or Objective C)

Otrzymaj Darmowe Wyceny do Podobnego Projektu

Chcesz zarobić trochę pieniędzy?

  • Napisz kwotę, za jaką jesteś w stanie podjąć się projektu i przedział czasowy, w którym będziesz w stanie go zrealizować
  • Opisz, w jaki sposób wykonasz projekt
  • Otrzymaj wynagrodzenie za pracę

Zatrudnij Freelancerów, którzy również składają oferty do tego projektu

    • Forbes
    • The New York Times
    • Time
    • Wall Street Journal
    • Times Online