Zamknięty

Hire a Marketing Specialist

Ten projekt otrzymał 8 ofert od utalentowanych freelancerów ze średnią ceną ofert wynoszącą $427 USD.

Otrzymaj darmowe wyceny do podobnego projektu
Pracodawca pracuje
Budżet Projektu
$250 - $750 USD
Ofert Razem
8
Opis Projektu

Members of a community homeowners’ association, against the opposition of the Board of Directors, want to create and execute a campaign to inform the members of options and ideas to deal with a large budget surplus. The Board of Directors want to utilize the surplus as the wish without soliciting input from the homeowners and are creating a precedent that would be difficult to reverse if the Board is successful in their spending plans.

Deliverables:

• Deliver a well-thought and practical campaign strategy, associated tactics, and execution plan.

• Provide social, print, and web guidance and consulting to ensure success of the campaign.

Fixed-cost campaign executed over a 60-day period from October to December, 2016.

Chcesz zarobić trochę pieniędzy?

  • Napisz kwotę, za jaką jesteś w stanie podjąć się projektu i przedział czasowy, w którym będziesz w stanie go zrealizować
  • Opisz, w jaki sposób wykonasz projekt
  • Otrzymaj wynagrodzenie za pracę

Zatrudnij Freelancerów, którzy również składają oferty do tego projektu

    • Forbes
    • The New York Times
    • Time
    • Wall Street Journal
    • Times Online