Find Jobs
Hire Freelancers

Call forwarding managment System

$250-1000 USD

W trakcie realizacji
Opublikowano ponad 12 lat temu

$250-1000 USD

Płatne przy odbiorze
Call forwarding management system. 1) Admin interface to manage number, Clients, and call routing. 2) Client interface to see calls received and listened to recordings for those calls. Basically, the system must have the ability to route calls based on set priority on each client. Ex: We Create a campaign "TEST" with DID 444-444-4444 Client A is set to take calls from campaign "TEST", with priority 10 with a daily limit of 5 calls. Client B is also set to take calls from campaign "TEST" with priority 9 with a daily limit of 10 calls. The system must route the calls from campaign "TEST" according to the settings for each client. Only programmers with experience please.
Identyfikator projektu: 1196181

Informację o projekcie

4 ofert
Zdalny projekt
Aktywny 13 lat temu

Szukasz sposobu na zarobienie pieniędzy?

Korzyści ze składania ofert na Freelancer.com

Ustal budżet i ramy czasowe
Otrzymuj wynagrodzenie za swoją pracę
Przedstaw swoją propozycję
Rejestracja i składanie ofert jest bezpłatne

O kliencie

Flaga UNITED STATES
Parkland, United States
5,0
7
Zweryfikowana metoda płatności
Członek od wrz 7, 2010

Weryfikacja Klienta

Dziękujemy! Przesłaliśmy Ci e-mailem link do odebrania darmowego bonusu.
Coś poszło nie tak podczas wysyłania wiadomości e-mail. Proszę spróbować ponownie.
Zarejestrowani Użytkownicy Całkowita Liczba Opublikowanych Projektów
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Wczytywanie podglądu
Udzielono pozwolenia na Geolokalizację.
Twoja sesja logowania wygasła i zostałeś wylogowany. Proszę, zalogować się ponownie.