Zlecę wykonanie scenariusza CV wykonanego w PowerPoint.
Szczegóły:
ZAD NR 1
Należy przygotować scenariusz Multimedialnego CV własnej osoby. Scenariusz należy wykonać za pomocą oprogramowania MS Power Point załączając wyłącznie poszczególne sceny (wraz z opisem). Scenariusz powinien zawierać 7 slajdów. Pierwszy powinien zawierać tytuł (tzn. CV Imię Nazwisko), zdjęcie oraz odsyłacze do sześciu scen o tytułach podanych w
podpunktach a)-f) poniżej na podstawie: [login to view URL];page=2
a) Dane osobowe:
- imię i nazwisko,
- data urodzenia, (można utajnić dane [login to view URL])
- miejsce zamieszkania, (można utajnić dane)
- numer telefonu, (można utajnić dane)
- adres e-mail.
- nie podajemy informacji osobistych, stanu cywilnego itp.
b) Wykształcenie
- należy pamiętać o tym, że obowiązuje odwrotna chronologia czyli zaczynamy od najświeższych doświadczeń.
- Jeżeli mamy ukończone studia wyższe to nie warto pisać, że chodziliśmy do szkoły średniej (chyba, że szkoła średnia wyróżnia się czymś szczególnym); podstawówki również nie piszemy.
c) Doświadczenie zawodowe
- obowiązuje ta sama zasada jak przy wykształceniu czyli chronologia odwrócona.
- wpisujemy dokładną datę rozpoczęcia i zakończenia pracy,
- nazwa firmy,
- stanowisko
- krótko opisujemy zakres obowiązków bądź też nabyte umiejętności.
- w przypadku bogatego doświadczenia zawodowego można wybrać tylko te stanowiska, które są zgodne ze stanowiskiem na które aplikujemy.
d) Dodatkowa działalność
- udział w konkursach
- przynależność do różnego rodzaju organizacji, kół naukowych, działalność w organizacjach studenckich, itp.
e) Umiejętności
- znajomość języków obcych – jeżeli znajomość języka potwierdzona jest certyfikatem należy to dopisać
- obsługi komputera – należy wyróżnić jakie znamy programy, w jakim środowisku pracujemy
- prawo jazdy
f) Zainteresowania
WZÓR SCENARIUSZA przesyłam osobie, która wygra licytację.
PRZYGOTOWUJEMY TYLKO SCENARIUSZ, (czyli w notatkach opisujemy co na każdym slajdzie się dzieje, jakie są przejścia, jakie mamy pola na prezentracji itp). Efektem końcowym, powinien być taki scenariusz, że na podstawie tego scenariusza dowolna osoba wykona gotową prezentację.
ZAD NR 2
Na podstawie zadania nr 1 wykonać gotową prezentację CV (już nie jako scenariusz tylko działającą prezentację). Do tego za pomocą programu rejestrującego dźwięk, należy nagrać własny głos prezentujący prezentację, usunąć szumy i odpowiednio obrobić dźwięk aby prezentacja była przyjemna i miło się słuchało. Efektem końcowym, powinna być multimedialna prezentacja z dźwiękiem zajmująca nie więcej niż 8MB. (dźwięk może być któtszy od samej prezentacji).
TERMIN REALIZACJI: 07.12.2007 godz.20.00
Płatność: Przelew na konto po wykonaniu zlecenia.