Find Jobs
Hire Freelancers

Procedually generated underwater terrain

$10-30 USD

Zamknięte
Opublikowano prawie 8 lat temu

$10-30 USD

Płatne przy odbiorze
I need someone to make terrain something like minecraft (NOTE:terrain should not be blocky) I gave minecraft as an example because the terrain randomly generates as the player walks,with trees,plants,caves,and ravines. The terrain should be: -realistic -have things like caves,and typical underwater structures -plants, corals and rocks
Identyfikator projektu: 10782890

Informację o projekcie

2 ofert
Zdalny projekt
Aktywny 8 lat temu

Szukasz sposobu na zarobienie pieniędzy?

Korzyści ze składania ofert na Freelancer.com

Ustal budżet i ramy czasowe
Otrzymuj wynagrodzenie za swoją pracę
Przedstaw swoją propozycję
Rejestracja i składanie ofert jest bezpłatne
2 freelancerzy składają oferty o średniej wysokości $38 USD dla tej pracy
Awatar Użytkownika
Hi, i have experience of development similar project on C/C++. So, it will be easily for me to help you with this project. Best regards.
$30 USD w 10 dni
4,6 (1 opinia)
1,3
1,3
Awatar Użytkownika
Hi, look at game engines such as CryEngine, Unity, Unreal Engine and the necessary 3D models, textures and sounds. This all does not fit into your budget. In this game need to spend a lot of time and effort to develop. Better to look at games such as Rust or The Forest.
$30 000 USD w 300 dni
0,0 (0 opinii)
0,0
0,0

O kliencie

Flaga ROMANIA
București, Romania
4,0
1
Zweryfikowana metoda płatności
Członek od sty 27, 2016

Weryfikacja Klienta

Dziękujemy! Przesłaliśmy Ci e-mailem link do odebrania darmowego bonusu.
Coś poszło nie tak podczas wysyłania wiadomości e-mail. Proszę spróbować ponownie.
Zarejestrowani Użytkownicy Całkowita Liczba Opublikowanych Projektów
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Wczytywanie podglądu
Udzielono pozwolenia na Geolokalizację.
Twoja sesja logowania wygasła i zostałeś wylogowany. Proszę, zalogować się ponownie.