APLIKACJA ADMINISTRACYJNA-Sklep Internetowy
- bez projektu layoutu,
- czas wykonania - 8 tygodni (funkcjonalna wersja developerska); do 12 tygodni (wersja produkcyjna)
- jest project manager,
- preferowani wykonawcy z rejonu Warszawy,
-WYKONANIE PROJEKTU MOŻNA PODZIELIĆ NA ETAPY
LISTA FUNKCJONALNOŚCI
1. Product search
-instant results - w trakcie wpisywania nazwy (keyword) oraz cech - pokazuje od razu produkty pasujące do wzorca
-pokazywanie zdjęć oraz cen wraz z nazwami
-wyszukiwarka rozszerzona o faceted filtering do określenia pozostałych pozycji
-ustawianie w liście wyników produktów top, najbardziej marżowych, reszta
2. Menu Kategorii
-dostępne na głównej stronie w postaci belki - główne pozycje (możliwość definiowania które)
-po najechaniu na główną pokazuje blok z sub-menu (a\'la [login to view URL])
3. Filtrowanie produktów po przejściu do kategorii
-w kategorii po lewej stronie pokazujemy (a\'la [login to view URL]) faceted filtering (np. [login to view URL])
-ustawienie różnych filtrów per kategoria
-wybranie filtru od razu zmienia z prawej pokazywane produkty (nie trzeba klikac klawisza np. filtruj)
-ustawienie filtorowania poprzez zakresy (różne dla każdej kategorii) np. cena w 5 zakresach -(funkcjonalność BO) per kategoria
-ikonografika do filtrów z niektórymi pozycjami (a\'la [login to view URL])
-sortowanie (ustawienie kolejnosci) filtrów - ustawiane w BO
-podpowiedzi przy filtrach w postaci (?) i okienka które się pojawia z wyjaśnieniem
-dodatkowe filtrowanie po dostępie produktu, po ostatnio wyszukiwanych, najczesciej kupowanych
-wybór koloru produktu poprzez paletę kolorów
-klawisze porównania produktów
-sortowanie produktow na liscie (kafelki i lista) dla: ceny, nazwy - przy czym A-Z i Z-A
-mozliwosc definiowania w BO, ktrore z filtrow pokażą się wyżej w kategorii poziomu 2 (w postaci od góry pokazywanych wartości)
-wyswietlenie boxow per kateogria (poziom 2) z poziomem 3
4. Box produktów podobnych na stronie produktu
-każdy produkt w kategorii ma kluczowe parametry
-box (a\'la [login to view URL]) pokazujący możliwość pokazania produktów podobnych do danego ([login to view URL])
5. Strona Produktu
-prezentacja krótkiej nazwy - definicja w BO krótkiej nazwy
-długa nazwa produktu
-meta tagi ukryte w stronie / META (SEO)
-prezentacja kluczowych parametrów (definicja w BO odnosnie kluczowych parametrów)
-produkty podobne (tańsze, droższe a o podobnych kluczowych parametrach) - wyswietlone poniżej produktu
-dodatkowe akcesoria produktowe - definiowane w BO - np. zestawy, co pasuje, itp.
-produkty kupowane również (może być) a oglądane przez użytkowników
-komentarze do produktu / ocena w postaci gwiazdek
-zalety i wady (zaciagane np. z [login to view URL])
-system płatności ratalnej np. Żagiel
-element social: podziel sie (udostpenij) flaker, nasza klasa, twitter, blip, facebook
-drukuj produkt - wydrukowanie ładnej karty produktu do wzięcia na później - maks wymiar A4
-schowek na pozniej - dla zarejestrowanych użytkowników
-ustawianie kolejnosci wyswietlania zdjec (jesli >1)
6. Strona Główna
-Top 10 z różnych kategorii (w BO definiowane filtry na TOP10 np. cena > 100)
-Promowane (promocja) produkty w zmieniającym się polu
-Moduł CRM (ostatnio odwiedzane produkty + informacja o zmianach ceny) - per każdy użytkownik osobno
-zapisz sie do newslettra (np. obnizka do 70%) - zapisanie wprost z tego boxu, nie poprzez inną stronę
-zaawansowana wyszukiwarka produktów
-ikonki (obrazki) dla 20 glownych kategori + \"więcej>>\" (tylko implementacja)
-schowek z wczesniejszych (affordancja )
7. CRM / BackOffice
-integracja kanałów
-analiza z którego kanału przyszedł klient
-wyliczenie kosztu pozyskania klienta z danego kanału
-statystyki konwersji produktów (per produkt, per kategoria, per dzień, per tydzień, per miesiąc)
-statystyki najlepiej sprzedawanych produktów (z podziałem na kanał pozyskania klienta)
-statystyki porzucenia koszyka (na każdym z etapów)
-narzędzie rozpoznawania powracających klientów i uruchamiania promocji dla nich
-narzędzie personalizowania kontentu według domeny z której przychodzą klienci
-boundlowanie produktow np. laptop + myszka + torba
-definiowanie nie tylko produktow podobnych, ale takze kategorii akcesoriow
-akcesoria wedlug czestotliwosci zakupow oraz marzy zakupowej
-otagowanie produktow np. wyprzedaz, oferta hit, etc.
-system reklam i banerow na stronie (kategorii, glownej, produktu, zakupow)
-system sprawdzajacy status zamowienia
-system zglaszania błędów na stronie
-system zglaszania uwag
-system błędu 404 - który pokazuje produkty polecane
-edycja zamowienia. ustawianie statusu.
9. E-mailing/Newsletter
-wysylanie emailingu z bazy wedlug targetowanej grupy (data zamowienia, wartosc koszyka, produkty, kategoria, itp) (poprzez BO)
-wysyłanie mailingu w postaci html
-planowanie akcji mailingowych z wyprzedzeniem - ustalenie emailingow na konkretny dzien i automatyczne puszczanie,
-moduł newslettera (z możliwością określenia na przód)
-obsluga rejestracji i wypisania sie z newslettera
10. Inne/BackOffice cd,
-osoba ze zdjeciem (handlowiec) (...) livechat i pomoc
-system cms do zestawow -
-konfigurowany sposob dostawy produktow
-mozliwosc ustalania zniezek na poszczegolne produkty oraz grupy produktow
-zrobienie list zakupowych dla klientów - identyfikacja po cookies
-dopisanie systemu opisujacego parametry produktow na podstawie danych technicznych (a\'la agito)
-porownwanie 2 i wiecej produktow
-cennik pdf
-moduł wystawiania na allegro tylko implementacja)
-edycja danych klienta (w tym newsletter i udzial w promocjach)
-edycja danych faktury
-edycja danych do wysylki
-notatki
-historia zamowien
-rabaty
-wewnetrzna korespondencja z klientem
-filtrowanie zamowien wg. statusu, daty zlozenia, kontrahenta, produktu oraz numeru
-tworzenie alarmow wewnetrznych
-system logow by zobaczyc kto zajmowal sie zamowieniem - kto odpowiadal na emiale itp.
-kalkulator kredytowy
11. Obsługa XML
-mozliwosc podpiecia (Action2osCommerce)
-parsowanie plikow XML od dystrybutorow
-matchowanie tych samych produktow o roznych nazwach (wyszukanie, połączenie)
-system wyboru najlepszego opisu produktu z XML (wraz ze zdjeciem) - wybor przez osobe wprowadzajaca dane
-czasowe (np. co 1h) uaktualnianie oferty poprzez reparsowanie plikow XML (stan magazynowy, cena, itp.)
-podpiecie pod webcomponenty do uzyskiwania stanow magazynowych, ceny, itp.
-integracja z [login to view URL] oraz darmowymi porownywarkami.
12. Promocje
-czasowe promocje produktowe np.- [login to view URL]
-deal of the day - box z CMS gdzie mozna zdefiniowac
-promocja ubezpieczeniowa (przedluz gwarancje) - ustawienie w BO wraz z boxem reklamującym
-system cms do reklamy - w BO ustalone miejsca, zakresy dat prezentacji, wgrane bannery
-prezenty po osiagnieciu progow zamowienia
-system obslugi banerow - do serwisow partnerskich, barterowych, itp (miesjce, czas realizacji, co pozniej, itp)
13. Opinie Produktowe
-opinie produktowe: Nikt jeszcze nie dodał opinii na temat tego produktu. Jeśli {nazwa produktu} spełnia Twoje oczekiwania, napisz o tym. Pomożesz w ten sposób innym osobom w podjęciu decyzji o jego ewentualnym zakupie.
-system przypominania emailem o prosbie o napisanie opinii po zakupie (przypominanie automatyczne, oraz on-demand)
14. SEO
-SEO: optymalizacja nagłówków META produktów i kategorii
-SEO: synonimy do nazw kategorii oraz pełne nazwy w 2 i 3-cim poziomie (z 1-szym i 2-gim)
-SEO: synonimy do opisów produktów
-SEO: przyjazne URLe do produktow, kategorii i tresci
-SEO: automatycznie gnerowane sitemapy
15. Layout
-pociecie
16. Logistyka
oznaczenie listu przewozowego paczki logotypem, etykietą
zaznaczenie usługi pakowania towaru jako prezent
połączenie dostarczania produktów do zamówienia z asortymentem z różnych magazynów w przypadku zamówienia łączonego (cross-docking)
anulowanie zamówienia, zmiana listy towarów w zamówieniu, zmiana danych adresata czy adresu dostawy już po przekazaniu zamówienia do firmy logistycznej
obsługa zamówienia zaległego (back orders)
obsługia zwrotu i reklamacji jakościowej
procedura dołączania paragonu z kasy fiskalnej lub faktury
Zakres prac:
- dokonanie z analizy kolejności wdrożeń funkcjonalności
- wykonanie funkcjonalności
- testy
- kod źródłowy i kod wynikowy
- z wykonawcą niezbędny jest kontakt mailowy i telefoniczny
- forma rozliczenia: umowa o dzieło lub faktura VAT, wykonawca musi posiadać NIP
Kryteria wyboru wykonawcy:
- doświadczenie w tworzeniu aplikacji w srodowisku SYMFONY
- termin realizacji
- cena