106882 Dodanie funkcjonalności w skrypcie autorskim

Zamknięty Opublikowano Jul 8, 2012 Płatność przy odbiorze
Zamknięty Płatność przy odbiorze

Witam

Zlecę poprawę systemu HelpDesk. Pisany był on na zamówienie przez firmę w systemie SMARTY.

Chodzi o to, że póki co klient wchodzi na stronę wypełnia formularz (on nie będzie zmieniany), generuje się numer zgłoszenia i wysyła się mu mail.

1. Mnie i zgłaszającemu wysyła się ta sama treść maila - chodzi o rozdzielenie.

2. Ja będąc w adminie mogę dodać osoby, które będą mogły "obsłużyć" zlecenie... Ale niestety on tylko dostanie maila, że ma zgłoszenie. trzeba wykonać modyfikację, aby wykonawca miał swój login i hasło.

3. Aby realizujący zlecenie mógł prowadzić "konwersację mailową" ze zgłaszającym, bo obecnie jest tak, że może pisać tylko na maila, ale całość nie zapisuje się w bazie.

Chodzi o to, aby całość działania zbliżyć do systemu Ticketów typu osTicket, albo Kayako - ale w bardzo uproszczonej wersji.

Zdaję sobie sprawę, że po drodze dojdzie kilka mało istotnych szczegółów (kolory, zmiana treści maili, etc.), ale w/w punkty są najbardziej znaczące dla całego systemu. Dodatkowe pytania: compute@[url removed, login to view] lub GG: 3706829

CSS Projekty graficzne HTML PHP Projektowanie stron www

Numer ID Projektu: #5678799

O projekcie

Zdalny projekt Aktywny Jul 8, 2012