105312 [PHP] system zarządzania pracownikami firmy
minimalnie zł10 PLN
Płatność przy odbiorze
Witam,
potrzebuję do mojej małej firmy system zarządzania pracownikami. Jest on rozbudowany, ale jednocześnie prosty.
Specyfikacja do stworzenia systemu zarządzania pracownikami
Założenia podstawowe
Cel
Usprawnienie działania firmy, automatyzacja procesów - oszczędność pracy, zwiększenie atrakcyjności pracy - przejrzyste statystyki i grafik
System zarządzania
System jako strona internetowa umieszczona na serwerze ma udostępniać Właścicielom, pracownikom technicznym, managerom filii i modelkom podgląd statystyk, zarządzanie kontami, zarządzanie grafikiem pracy.
Technologia
PHP obiektowo, HTML, JQuery, Serwer wirtualny, dokumentacja. Obsługa serwisów w postaci klas (jeden serwis = jedna klasa). Wykorzystanie cURL do pobierania stron i wyrażeń regularnych do parsowania. Smarty. DB
Opis modułów
Dla Adminów
- ile do wypłat dla managerów (co z kosztami)
- statystyki wg modelek, wg studiów
- ranking studiów, modelek (nagrody dla najlepszych)
- wszystko co inni mają (grafik, zarządzanie modelkami, )
- Zarządzanie filiami-managerami. Ustalenie progów procentowych dla Managerów
- Generator umów o dzieło
- Generator rachunków dla serwisów (kwestia księgowania przelewów na koncie - ważna jest data do wyliczenia)
- Zarządzanie filiami
- wprowadzanie FVat kosztowych i potwierdzeń przelewów (może potem to dać Pracownikowi Centrali)
- sumaryczna statystyka zarobków i kosztów firmy
Dla Managerów
- zarządzanie swoimi modelkami
- zarządzanie grafikiem
- *zarządzanie karami / premiami (jak dziewczyna ma nie dostać to np. kara=wypłata, wtedy kara idzie na zarobek do podziału centrala-manager.)
- * przegląd zgłoszonych zdjęć
- * zbiór potrzebnych linków (w tym oprogramowani do ściągnięcia)
- LiveZilla wklejony tylko kod JS
Moduł Księgowej
- podgląd umów o dzieło
- podgląd rachunków firmy dla serwisów
- podgląd kosztów (Faktura vat zeskanowane i potwierdzenia przelewów)
- LiveZilla wklejony tylko kod JS
- eksport do pliku danych pracowników (typu CSV z imię nazwisko urząd skarbowy itp.)
Dla pracownika Centrali
- zarządzanie modelkami (dodaj, usuń, uaktualni hasło dla wybranego serwisu)
- *zakładanie kont automatyczne (baza opisów potem losowanie ich)
Dla Modelek
- podgląd zarobków z poprzedniego dnia (lub co godzinę) Wybrany zakres dat statystyk, suma w walutach
- możliwość wpisania, wypisania się do Grafiku
- ustalenie przed rozpoczęciem miesiąca czy z operatorem czy bez
- uaktualnienie haseł do serwisów
- zgłoszenie nowych zdjęć
- LiveZilla wklejony tylko kod JS
CRON
- sprawdzanie statystyk (Obsługa około 10 serwisów w postaci stron www. Problem z EXE 777. Przy USA problem z banem IP - na niektórych działa, może proxy?)
- sprawdzanie aktualnego kursu walut wg [url removed, login to view] ?
- sprawdzanie czy dziewczyna jest zgodnie z grafikiem , jeśli przez np. godzinie nie ma jej to kara? powiadomienie?
* wysyłka SMS dla modelki przypomnienia że nie było jej zgodnie z grafikiem.
Strona z modelkami
Wygenerowanie strony z modelkami na podstawie aktualnych modelek. Strona ta ma prezentować w losowej kolejności tylko nasze dziewczyny, z opcja wejścia do nich na chat w najlepiej płatnym programie (ustalimy który).
Cel zwiększenie wejść na nasze modelki. Będziemy tą stronę reklamować.
* System poleceń - program partnerski
* integracja ze stroną firmową np. formularz wzbogacony o aktualne fillie
Uwaga ! z * są opcjonalnie.
Specyfikacja zakresu baz danych
Tabela modelek:
- Prawdziwe dane:
a) Podstawowe : imię, nazwisko, adres, data ur
b) Kontaktowe : mail, tel
c) Finansowe : pesel, imiona rodziców, urząd skarbowy
- Fikcyjne dane : wiek, USA: miasto, DE: miasto, kolor oczu, hobby, opis, długi opis, kiedy online,
- Notatka dodatkowa
- Która filia
- Czy praca zdalna?
Tabela filii:
a ) Nazwa = miasto + dzielnica
b) Udział %
c) Wspólnik 1 - imię, nazwisko, dane do rozliczeń, tel, mail
d) Wspólnik 2
e) email nasz : miasto@[url removed, login to view]
Tabela użytkowników w jednej tabelce:
a) Administratorzy
b) Lista pracowników przypisanych do filli? Pracownik centrali
Tabela serwisów
- symbol (vx)
- nazwa (Visit-X)
- link do panelu logowania
- waluta rozliczeniowa (Euro, USD)
- dane do rachunku od firmy dla serwisu (nazwa firmy, adres, nip jeśli jest)
- login
- hasło
Tabela statystyk
- data
- zarobek
- id serwisu
Tabela Kar / premii
- id modelki
- kwota w pln kara / premia (po kwocie - lub +)
- opis za co
- kto przydzielił (id user)
Tabela zdjęć
- id modelki
- nazwa pliku na FTP
- typ zdjęcia (dowód, dowód tył, twarz z dowodem, twarz, zdjęcia do serwisów)
Tabelki do grafiku
Tabela umów o dzieło
- id modelki
- numer umowy
- typ umowy o dzieło 20%, 50%, umowa zlecenie z ZUSem
- kwota
- zakres dat pracy
- data wystawienia
Tabela rachunków od firmy dla serwisów
- id dla którego serwisu
- data wystawienia
- kwota
( waluta z serwisu pobrana)
- pobranie kursu waluty
- data zaksięgowania na koncie firmy (wtedy pobiera kurs z dnia poprzedniego)
Tabela konfiguracyjna systemu
- data ostatniego uruchomienia CRONa
- co ile minut ma się uruchamiać CRON
Numer ID Projektu: #5677257