65466 Stworzenie panel dla klienta w PHP 5 obiektowo

Zamknięty Opublikowano Nov 3, 2010 Płatność przy odbiorze
Zamknięty Płatność przy odbiorze

Witam zlecę napisanie panelu dla klientów pod hosting WWW w php 5 obiektowo. Opis zlecenia robiłem na już istniejącym panelu na jego podstawie i poprawek chce aby został stworzony od nowa.

[url removed, login to view]

login

admin

hasło

admin

1. Modyfikacje zaczynam z menu od zakładki – zamówienia

Tu chciał bym wprowadzić kategorie na oferty oraz możliwości płatności od razu.

Chciał bym aby wyglądało to tak wchodzi klient w zamówienia widzi swoje zamówione oferty

Kategoria – hosting www pod nią pakiet hosting jaki zamówił pod nią np

Domeny i adres domeny jak zamówił i tak dalej np dodatkowe usług i niżej oferta.

Dodatkowo chciał bym opcje Zapłać jeśli jej nie opłacił albo też i przedłuż.

Czyli wszystko podzielone na kategorie i pod kategorie.

Teraz wybieram zakładkę Płatności

Tu mogą być jakie ofert mam już opłacone ale szczerze to wole mieć w 1 miejscu w zamówienia a w tej zakładce chciał bym mieć np oferty klient które nie opłacił jeszcze.

Na pewno chce tez mieć tam np informacje dla klientów moje konto bankowe czy tez opcje dotpay do płatności ze np klient płaci mi za jakaś ofertę tylko z tym że automatycznie generuje jego login dla tego że jak wpłaci żebym jakoś miał identyfikacje.

Zakładka dane konta

Tu bym chciał tylko jedną opcje że może zmienić siebie na firmę.

Teraz zakładka Dodatkowe przeniósł bym na dział Oferty.

Zakładka Bok

Tu bym chciał zrobić w tym stylu jak ten skrypt by działało podaje link

[url removed, login to view]

Login

chudziu

hasło

12we45

Obecnie posiadam ten skrypt to mogę go dać aby go wykorzystać od razu sam jak uważasz.

Zakładka wyloguj bym chciał bym też zboku panel tez gdzieś żeby klient widział.

Przechodzę do działu Oferty

Tu na pewno chce tez wprowadzić coś jak kategorie i pod kategorie czyli

Hosting WWW

Pakiet 1

pakiet 2

itp

Można tez to rozwiązać np inaczej np mam hosting WWW klikam i tam mam oferty hostingu. To już mi tak naprawdę obojętne.

Teraz jak wybieram daną ofertę to powinienem mieć klika opcji płatności do wybór w zależności od oferty jeśli np hosting mam pół roku lub rok. To klient wybiera jaki abonament chce opłacić ta opcja również powinna być przy wygasaniu oferty.

Zakładka FAQ tu tylko jedno chce aby Pytanie było jakoś wyróżnione od odpowiedzi. Np pytanie pogrubione odp już nie.

Zakładka Kontakty

Tu na pewno będę chciał dać informacje ja na moje stronie dane firmy e-mail przed formularzem.

POPRAWKI JAKIE OPISAŁEM TO OD STRONY UŻYTKOWNIKA TERAZ PRZECHODZE DO [url removed, login to view] MI TAK ŁATWIEJ.

OD STRONY ADMINISTRATOR

Tu zaczynam od zakładki zamówienia

Na pewno dodał bym tez zakładkę tam Nowe zamówienia czekajcie na wpłatę. Tu też taki czas nowych zamówień które czekaj 14 dni na wpłatę od zamówionej oferty.

Nie wiem jak mam traktować zakładkę nie dokonano wpłaty ja traktuje jako klientów którzy po okresie abonamentu po czasie 14 dni nie opłacili usługi.

Związku z czym tez dał bym zakładkę Wygasające abonamenty klientów by zawierał abonament klientów które się skończył i czekam na wpłatę i widziałbym tu klientów przez 14 dni a po 14 dni by trafiali do Nie dokonano wpłaty i tam by widział czy usunąć czy nie danego klienta.

Teraz dla każdego klienta chciałbym mieć automatyczne przypomnienie o wygasaniu abonamentu wysłane na mail

Automatyczne przypomnienia wysyłane na e-mail i w panelu klienta 60, 30, 14, 7 dni i 1 dzień przed wygaśnięciem. Po wygaśnięciu również było by wysłane 3 dni pod rząd. Tu bym chciał też widzieć np czy wiadomość został już wysłana czy jest w kolejce czy np nie doszła i trzeba ręcznie zęby jakoś wiedział ze doszło. I Wiadomo mam możliwość gdzieś tam ustawiania tej wiadomości. W przypomnieniu na pewno chce ustalać jeszcze z tego co widz to już jest ten tytuł wpłat czyli login i np id ofert czy jakiś nr ze wiem za jaką ofertę płaci.

Klikam teraz na pokaż opis.

Teraz interesuje mnie opcja opłacone to przedłużania abonamentu

Tu bym chciał wprowadzić trze opcje do przedłużania

czyli np

Dni – ilość dni trwania abonamentu

Miesiące ; ilość dni trwania abonamentu

dzień-miesiąc-rok ; Tu bym chciał wprowadzić dokładna datę trwania abonamentu ta opcja jest przydatna dla tego że jak np klient z jakiś powodów opóźni opłatę np opłaci ofertę po miesiącu to w tedy abonament jest dokładny nie pomija tego 1 miesiąca. Można też inna jakaś metodę zastosować jeśli ta jest skomplikowana.

Co bym chciał widzieć w pokaż opis zamówienia informacje :

Symbol zamówienia: Chudziu-42 ( a numer to id zamówienia np jego ze wiem jak i za co płaci )

Kategoria oferty : Hosting WWW

Nazwa ofert: hosting start

Dodatkowe: ( jak nie ma to pisze brak )

Okres rozliczeń: tu chodzi jak typ opłacał pół roku rok 30 dni czy inaczej.

dni

Cena: 13 PLN wybór ceny do opłaty abonamentu.

DNS 1: DNS 2: to nie wiem do czego służ ta informacja wiec mi jest zbędna.

Data zamówienia: 2010-06-18 Opłacone do: bezterminowo ( lub data to wiadomo )

Data wygaśnięcia zamówieni 2010-06-18

Teraz chciał bym aby był też przechowywane w archiwum płatności. wszystkie abonament co wygasły klientowi i co przedłużał.

To wszystko jeśli chodzi o zamówienia o nawigacje i modyfikacja jak cos.

Teraz przechodzę na zakładkę Faktury to tu widzę wszystko ok jest

Zakładka Użytkownicy oferty.

Tu widzę dodawanie ofert dla klientów nie widzę opcja tam tworzenie oferty

wiec wzoruje się na tej zakładce że będę dodawała ofert które już są stworzone oraz oferty które dopiero mogę tam stworzyć. Teraz tam przy dodawaniu oferty dla klienta może być od razu ustalanie abonamentu kiedy mu się kończy lub np czy już opłacił

Teraz jeśli chodzi do tworzenia ofert to ja to widzę tak np wybieram kategoria do jakiej chce stworzyć ofert np Hosting WWW, Domena czy inne

Wybieram np Hosting www

i Tam tworze

Nazwa oferty : hosting start

Potem daje opis całej oferty

Okres rozliczeniowy :

Tworze np pół roku cena 15 zł i

rok 20 zł lub inne ceny.

Klient już ma 2 opcje do wyboru. Tam też widzę inne okresy rozliczeniowe to też opcje mogą być.

Data stworzenia oferty:

Opcja jeszcze przy tworzeniu oferty czy ma być indywidualna dla danego klienta czy dla wszystkich klientów.

Ważne żeby te dodawanie oferty było uniwersalne bo ja podałem tylko przykład.

Maśle jeśli chodzi o te zakładanie i dodawanie ofert dla klientów to wszystko.

Teraz bym nawiązał te zakładanie kont WWW przez użytkowników to bym je wykorzystał tylko zęby było bezpieczne. Najprostszej to widzę aby jakoś zaszyfrować login i hasło do direct admin oraz wprowadzić jakiś limit zakładania kont WWW np 3 konta na dzień a następne czekaj w poczekalni lub za potwierdzeniem admin. coś w tym stylu.

Teraz jeśli chodzi o rejestracje domena to widzę to tak

Pierwszy formularz rejestracji to tylko dla panel jak domena zamawia cena itp.

Drugi to już formularz wiadomo z [url removed, login to view] ja tam korzystam z niego przez współpraca w tedy wiem jacy moi klienci mają domeny i tez z panel klienta idzie takie samo przypomnienie jak do reszty. przypomnienie. Oczywiście zakładanie kont WWW ma być połączone z api Direct admin z pakietami jaki są w panelu.

Teraz jeśli chodzi o zakładkę Dodaj nowy dział to nie wiem do czego ona służy wiec jej nie opisuje.

Lista kontaktowa to wiadomo jak już podałem to ten bok chce w stylu [url removed, login to view]

Kontakty wiadomo to dam takie jak na firmowej stronie

Teraz jeśli chodzi o Newsy to tu pozostawiam bez zmian chociaż przyznam że była by dobra opcja ustalania widoczności danych wiadomości po zalogowaniu ale to już dodatek obecnie nie musi być.

Jest to zlecenie które trzeba by zrobić od nowa na przykładzie panel firmy który jest wyżej

CSS Projekty graficzne HTML PHP Projektowanie stron www

Numer ID Projektu: #5638788

O projekcie

Zdalny projekt Aktywny Nov 3, 2010