Poszukujemy osoby posiadającej doświadczenie w tworzeniu wszechstronnych strategii marketingowych w Internecie w oparciu o obsługę i analizę narzędzi Google Analytics.
Zadaniem tej osoby będzie zaplanowanie i zrealizowanie strategii marketingowej dla dwóch nowych produktów STOREQ i APLICON oraz wsparcie firmy w działaniach z zakresu Investor Relation.
W ramach powyższych zadań osoba na tym stanowisku będzie zobowiązana:
- przygotowywać strategie i planować budżet na działania związane z marketingiem w oparciu o analizę dostępnych wyników
- zarządzać kontem Google Analytics, planować i ewaluować działania w Internecie
- nawiązywać relacje i współpracować z podwykonawcami (graficy, agencje PR, dziennikarze, blogerzy, portale www)
- tworzyć teksty marketingowe i informacyjne na strony www, ulotki, broszury
- prowadzić strony produktowe i firmowe, blogi, strony na portalach społecznościowych
- prowadzić działania z zakresu amplyfingu internetowego
- opracowywać materiały szkoleniowe i współpracować z podwykonawcami z zakresu przygotowywania szkoleń
- aktywnie i kreatywnie współuczestniczyć w tworzeniu produktów i wyznaczaniu ścieżek ich rozwoju
Wymagania dotyczące kandydatów:
- kilkuletnie doświadczenie w marketingu umożliwiające samodzielną pracę przy wyżej wymienionych zadaniach
- bardzo dobra znajomość narzędzi Google Analytics poparta doświadczeniem w planowaniu, realizacji i ewaluacji konkretnych projektów
- bardzo dobra znajomość social media i płynne poruszanie się w środowisku Internetowym
- umiejętność organizacji czasu pracy, duża samodzielność
- kreatywność
- komunikatywność
- energia niezbędna do pracy w dynamicznym, wielozadaniowym środowisku
- możliwość rozpoczęcia pracy jak najszybciej (nawet jeszcze w grudniu)
- dyspozycyjność w pełnym wymiarze czasu pracy