Szukam kogoś do stałej współpracy przy tworzeniu gry na urządzenia typu PDA, pod systemem windows mobile. Opis jeden z poprawek:
1. Zaprojektowanie oraz implementacja klasy do kompresji i dekompresji katalogu zawierającego pliki wykorzystywane przez edytor map oraz grę. W szczególności:
- implementacja klasy ma uwzględniać działanie na platformie .Net v.2.0 oraz .NetCF v.2.0.
- kompresja będzie się odbywać poprzez wskazanie katalogu z plikami
- wskazany katalog do kompresji nie będzie zawierał podkatalogów
- Dekompresja będzie się odbywać poprzez podanie nazwy pliku, który zawarty jest w archiwum
- Zdekompresowany plik będzie zapisany w obecnym katalogu działania aplikacji
- Wszystkie niewłaściwe sytuacji, takie jak np. brak pliku w archiwum będą zgłaszane wywołaniem wyjątku.
2. Integracja komponentu z pkt.1 z edytorem map.
- dodanie odpowiednich do kompresji/dekompresji do menu programu
- wywołanie funkcji komponentu i obsłużenie sytuacji wyjątkowych