Find Jobs
Hire Freelancers

1000 Rigidbodies in Unity 3D. Possible?

₹1500-12500 INR

Zamknięte
Opublikowano prawie 4 lata temu

₹1500-12500 INR

Płatne przy odbiorze
Hey guys, I need someone who knows how to smoothly make 1000 Rigidbodies work in Unity 3D. The game is totally physics-based and the idea is to make the player interact with them. The scene setup will be like 1K balls in a pot/pit. Already tried all possible physics settings in Project Settings ( Followed Brackeys tutorial on: How many Rigidbodies can Unity support? - YouTube). Any help would be appreciated.
Identyfikator projektu: 26403188

Informację o projekcie

5 ofert
Zdalny projekt
Aktywny 4 lata temu

Szukasz sposobu na zarobienie pieniędzy?

Korzyści ze składania ofert na Freelancer.com

Ustal budżet i ramy czasowe
Otrzymuj wynagrodzenie za swoją pracę
Przedstaw swoją propozycję
Rejestracja i składanie ofert jest bezpłatne
5 freelancerzy składają oferty o średniej wysokości ₹7 322 INR dla tej pracy
Awatar Użytkownika
Hi, i have done optimizing my game with 15 rigidbodies in a 3d snooker game, if the material is same for each rigidbody then it can be done, creating a skinned mesh on runtime via script
₹10 000 INR w 7 dni
5,0 (3 opinii)
2,6
2,6
Awatar Użytkownika
I am unity developer I can solved this issue for you ...I am experienced in unity physics and developer 10 games total
₹11 111 INR w 2 dni
0,0 (0 opinii)
2,4
2,4

O kliencie

Flaga INDIA
Palghar, India
5,0
26
Zweryfikowana metoda płatności
Członek od paź 21, 2015

Weryfikacja Klienta

Dziękujemy! Przesłaliśmy Ci e-mailem link do odebrania darmowego bonusu.
Coś poszło nie tak podczas wysyłania wiadomości e-mail. Proszę spróbować ponownie.
Zarejestrowani Użytkownicy Całkowita Liczba Opublikowanych Projektów
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Wczytywanie podglądu
Udzielono pozwolenia na Geolokalizację.
Twoja sesja logowania wygasła i zostałeś wylogowany. Proszę, zalogować się ponownie.