Zdjęcie profilowe
Zacząłeś obserwować
Błąd związany z obserwowaniem użytkownika.
Ten użytkownik nie pozwala użytkownikom na obserwowanie go.
Już obserwujesz tego użytkownika.
Twój abonament pozwala na obserwowanie 0 projektów. Zmień poziom abonamentu na wyższy tutaj.
Udało się przestać obserwować
Błąd w zakończeniu obserwowania użytkownika.
Udało Ci się polecić
Błąd podczas polecania użytkownika
Coś poszło nie tak. Proszę odświeżyć stronę i spróbować ponownie.
Udało się zweryfikować adres e-mail.
Awatar Użytkownika
$4 USD / godz.
Flaga PHILIPPINES
mandaluyong city, philippines
$4 USD / godz.
Obecnie jest 9:21 AM tutaj
Dołączył sierpnia 12, 2017
0 Zalecenia

Anna Margarita B.

@annadizonbelen

0,0 (0 opinii)
0,0
0,0
0%
0%
$4 USD / godz.
Flaga PHILIPPINES
mandaluyong city, philippines
$4 USD / godz.
N/A
Ukończone Projekty
N/A
W Budżecie
N/A
W czasie
N/A
Powtórna Stawka Zatrudnienia

Customer Service | Virtual Assistant | Data Entry

I have 7+ years of experience as a Customer Service Representative assisting U.S. customers. I was trained and develop in one of the largest contact center in the Philippines and promoted as a Team Leader after 2 years. I am currently part of a well-established company as a CSO for different international accounts. I can provide excellent customer service, creating tickets, e-mail and phone support that can delight your clients and help your business to grow. I have managed to enhanced my skills parallel to my personality and values that I consider essential to provide quality customer service, such as integrity, time management, diligence, patience, perseverance, assertiveness, clarity, positive attitude, empathy, calmness and persuasiveness. I am eager to learn the products and services in order to give the best support to customers and to provide loyalty to your business.

Skontaktuj się z Anna Margarita B. w sprawie projektu

Zaloguj się, aby omówić szczegóły na czacie.

Oceny

Zmiany zapisane
Brak ocen do zobaczenia!

Doświadczenie

Customer Service Officer

Citigroup Business Processing Solutions
sie 2016 - Obecnie
I have been taking inbound calls for major credit cards handling customer service, technical, billing and collections concerns. Awared by the management team and clients as one of the best customer service officer in the program. As proven with excellent running performance year to date and several commendations from our clients

Team Lead - Customer Service

Convergys
paź 2013 - cze 2015 (1 , 8 miesięcy)
I was promoted as a Customer Service Unit Manager, leading 12+ Customer Service specialists. my duties involved: - handling complicated emails, taking escalated calls, creating tickets, admin works, coaching and more. -Relating all new or revised policies, procedures and /or processes to team members to ensure they have the most up to date and current information.

Customer Service Representative

Convergys
cze 2010 - paź 2013 (3 lata, 4 miesiące)
I was very successful in handling customer service concerns, collections, payment arrangements both for inbound and outbound calls for the company's major clients, mainly in the areas of Banking and Finance.

Edukacja

BS Nursing

Philippines 2004 - 2008
(4 lata)

Skontaktuj się z Anna Margarita B. w sprawie projektu

Zaloguj się, aby omówić szczegóły na czacie.

Weryfikacje

Ulubiony Freelancer
Tożsamość
Płatność Zweryfikowana
Numer telefonu zweryfikowany
E-mail zweryfikowany
Połączone z Facebookiem
Poprzedni użytkownik Następny użytkownik
Zaproszenie wysłane pomyślnie!
Dziękujemy! Przesłaliśmy Ci e-mailem link do odebrania darmowego bonusu.
Coś poszło nie tak podczas wysyłania wiadomości e-mail. Proszę spróbować ponownie.
Zarejestrowani Użytkownicy Całkowita Liczba Opublikowanych Projektów
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Wczytywanie podglądu
Udzielono pozwolenia na Geolokalizację.
Twoja sesja logowania wygasła i zostałeś wylogowany. Proszę, zalogować się ponownie.