116490 Obsługa email, administracja sklepu, dodawanie pro

Anulowany Opublikowano Nov 21, 2013 Płatność przy odbiorze
Anulowany Płatność przy odbiorze

Poszukiwana osoba do długofalowej współpracy której zakres obowiązków znajduje się poniżej.

Branża to elektroniczne papierosy. Wymagana znajomość branży lub predyspozycje do szybkiego przyswojenia elementarnej wiedzy o tematyce.

Poszukiwana osoba do następujących czynności:

1. Obsługa skrzynki email

Obsługa skrzynki w godzinach 8:00 - 20:00, nie mniej nie wymagam ciągłego siedzenia przez komputerem, a elastyczności i dyspozycyjności pozwalającej na doglądanie skrzynki np. co godzinę celem odpisania na maile Klientów. Maili dziennie napływa około 60, z czego powiedzmy 30 wymaga odpisania. Pozostałe 30 maili to wiadomości skierowane do konkretnych pracowników, lub mieszczące się w ramach ich kompetencji-zakresu obowiązków, także w tym przypadku czynności sprowadzają się do zaznaczenia checkboxa i przeniesienia emaila do odpowiedniego folderu (poczta na gmail). Najczęstsze pytania to pytania o dostępność towaru, status wysyłki, kompatybilność produktów.

Celem wyceny przyjmijmy 1000 maili miesięcznie

2. Administracja sklepu internetowego, sprowadzająca się do:

- publikacji newsów - będziemy doręczali gotowe artykuły, do zleceniobiorcy należeć będzie sformatowanie tekstu, wklejenie go w odpowiednie pole, uzupełnienie kilku parametrów jak tytuł, data, przypisanie do działu.

10 artykułów miesięcznie

- dodawanie produktów - stworzenie autorskiego opisu dla produktu, opis ten musi być unikalny, zachęcający, rzetelny i bazujący na sprawdzonych danych technicznych, wykluczone jest pisanie na zasadzie "napiszę co wiem", szukam osób, które "wiedzą co piszą". Poza autorskim opisem, wypełnienie pól takich jak cena (w pln dostarczamy, w euro trzeba wyliczyć na bazie aktualnego kursu), dopisanie do kategorii (max 3), dodanie kilku zdjęć, tytuł

100 kart produktów miesięcznie (część to produkty już występujące w bazie a wtedy całość sprowadza się do skopiowania danych i umieszczenia na nowej karcie produktu w ramach nowej promocji)

- aktywowanie kont w sklepie w ramach otrzymywanych zgłoszeń email od Klientów. Całość sprowadza się do odczytania zgłoszenia, skopiowania emaila/nicku, wklejenia w pole wyszukiwarki w systemie, po wyszukaniu zaznaczenia dwóch checkboxów i przesłania do Klienta informacji o tym, że konto aktywowano. Jedno zgłoszenie zajmuje max 3 minuty

200 zgłoszeń miesięcznie

- dbanie o wizerunek produktów - aktualizowanie ich w oparciu o docierające sygnały od Klientów o niepoprawności danych, niekompletnych informacjach

3. Koordynacja działań zmierzających do stworzenia nowego dedykowanego skryptu e-sklepu

Specyfikacja techniczna/funkcjonalna jest gotowa. Firma będąca wykonawcą zna specyfikację i oczekiwania wobec skryptu. Wymogiem będzie zapoznanie się ze specyfikacją nowego skryptu-zajmuje ona kilkanaście stron lecz jest dość prosta (sklep funkcjonalnie ma być zbliżony do np. ClickShopu z Home). Zadaniem jest koordynacja działań wykonawcy, prowadzenie rozmów z wykonawcą na bieżąco celem rozwiązywania rodzących się w trakcie pisania skryptu pytań, dbanie o to by wykonawca trzymał się specyfikacji, bieżące testowanie poszczególnych funkcji udostępnianych przez wykonawcę celem weryfikacji czy funkcje działają zgodnie z założeniami określonymi w specyfikacji. Doprowadzenie powstawania skryptu do końca, czego efektem będzie udostępnienie przez wykonawcę serwisu do tygodniowego testu, który należy przeprowadzić bardzo rzetelnie by zweryfikować czy serwis działa zgodnie z założeniami, czy wszystkie funkcje ujęte w specyfikacji działają należycie. Sporządzenie raportu zawierającego wszystkie błędy, wszystkie niedociągnięcia i niezgodności ze specyfikacją. Generalnie zadaniem zleceniobiorcy będzie zadbanie o to, bysmy dostali taki sklep jakiego oczekujemy. Oczywiście służę pomocą, aby to wszystko dopięte było na ostatni guzik. Nie ma tu miejsca na niedociągnięcia

Wszelkie wątpliwe kwestie wyjaśnię, pomogę w przyuczeniu. Generalnie służę pomocą i wiedzą.

Proszę o wycenę modułową, tzn. jaka kwota za realizację punktu 1, jaka kwota za punkt 2 a jaka za trzeci. Ewentualnie wycena ogólna (choć skłaniałbym się ku modułowej).

Oferty bez ceny będą usuwane.

Plany biznesowe Kontrakty Zarządzanie projektem

Numer ID Projektu: #5688335

O projekcie

Zdalny projekt Aktywny Nov 21, 2013