Zdjęcie profilowe
Zacząłeś obserwować
Błąd związany z obserwowaniem użytkownika.
Ten użytkownik nie pozwala użytkownikom na obserwowanie go.
Już obserwujesz tego użytkownika.
Twój abonament pozwala na obserwowanie 0 projektów. Zmień poziom abonamentu na wyższy tutaj.
Udało się przestać obserwować
Błąd w zakończeniu obserwowania użytkownika.
Udało Ci się polecić
Błąd podczas polecania użytkownika
Coś poszło nie tak. Proszę odświeżyć stronę i spróbować ponownie.
Udało się zweryfikować adres e-mail.
Awatar Użytkownika
$5 USD / godz.
Flaga PHILIPPINES
quezon city, philippines
$5 USD / godz.
Obecnie jest 7:32 PM tutaj
Dołączył września 5, 2016
0 Zalecenia

Christine Sheilagrace S.

@christinesubing

0,0 (0 opinii)
0,0
0,0
0%
0%
$5 USD / godz.
Flaga PHILIPPINES
quezon city, philippines
$5 USD / godz.
N/A
Ukończone Projekty
N/A
W Budżecie
N/A
W czasie
N/A
Powtórna Stawka Zatrudnienia

Customer Service Representative, Data Entry

I've worked as Customer Service Representative for Philips and Chat Support Analyst for COMCAST. I also worked as Customer Sales Representative for Bell Canada. Then, I transferred to Telstra and worked there as Customer Service Representative. Within three months with Tesltra,I was promoted as a Subject Matter Expert and three months after, I as promoted as Team Leader. After a year of being Team Leader for Telstra, I was transferred to BigPond, which is the Internet Service that Telstra provides in Australia. I worked for Bigpond as a Team Leader for a year. I also worked as a Reporting Analyst for two years. I also worked as Quality Assurance Specialist. With the experienced that I gained, I would like to apply to any position available that will suit my expertise. Thank you.

Skontaktuj się z Christine Sheilagrace S. w sprawie projektu

Zaloguj się, aby omówić szczegóły na czacie.

Oceny

Zmiany zapisane
Brak ocen do zobaczenia!

Doświadczenie

Quality Assurance Specialist

PMAC / IMCS
lut 2015 - lip 2016 (1 , 5 miesięcy)
• To verify the employment of the client. • To verify the bank statement that the client has submitted to make sure that all information were true and accurate. • To submit daily report of the accomplished files.

Reporting Support Analyst

EnfraUSA Solutions Inc.
wrz 2013 - sty 2015 (1 , 4 miesiące)
• Manage and generate over 500 billing statements per month. • Modify/ Correct Discrepancies on each statement. • Generating, updating, profiling customer’s account.

Customer Service Representative

Acquire Asia Pacific (Dodo)
wrz 2012 - sty 2013 (4 miesiące, 1 )
• To explain the bill to the customer. • To transfer the customer to the right department • To follow up the order of the customer.

Edukacja

2nd year Undergraduate of Bachelor of Science in Computer Science

AMA University, Philippines 2002 - 2004
(2 lata)

Skontaktuj się z Christine Sheilagrace S. w sprawie projektu

Zaloguj się, aby omówić szczegóły na czacie.

Weryfikacje

Ulubiony Freelancer
Tożsamość
Płatność Zweryfikowana
Numer telefonu zweryfikowany
E-mail zweryfikowany
Połączone z Facebookiem
Poprzedni użytkownik Następny użytkownik
Zaproszenie wysłane pomyślnie!
Dziękujemy! Przesłaliśmy Ci e-mailem link do odebrania darmowego bonusu.
Coś poszło nie tak podczas wysyłania wiadomości e-mail. Proszę spróbować ponownie.
Zarejestrowani Użytkownicy Całkowita Liczba Opublikowanych Projektów
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Wczytywanie podglądu
Udzielono pozwolenia na Geolokalizację.
Twoja sesja logowania wygasła i zostałeś wylogowany. Proszę, zalogować się ponownie.