Zdjęcie profilowe
Zacząłeś obserwować
Błąd związany z obserwowaniem użytkownika.
Ten użytkownik nie pozwala użytkownikom na obserwowanie go.
Już obserwujesz tego użytkownika.
Twój abonament pozwala na obserwowanie 0 projektów. Zmień poziom abonamentu na wyższy tutaj.
Udało się przestać obserwować
Błąd w zakończeniu obserwowania użytkownika.
Udało Ci się polecić
Błąd podczas polecania użytkownika
Coś poszło nie tak. Proszę odświeżyć stronę i spróbować ponownie.
Udało się zweryfikować adres e-mail.
Awatar Użytkownika
$10 USD / godz.
Flaga ROMANIA
bucharest, romania
$10 USD / godz.
Obecnie jest 3:29 PM tutaj
Dołączył kwietnia 20, 2012
0 Rekomendacje

Cristina R.

@cryssya2005

0,0 (0 opinii)
0,0
0,0
0%
0%
$10 USD / godz.
Flaga ROMANIA
bucharest, romania
$10 USD / godz.
N/A
Ukończone Projekty
N/A
W Budżecie
N/A
W czasie
N/A
Powtórna Stawka Zatrudnienia

I have a passion for writing (and research), my strength is the optimism, respecting deadlines &

I'm an experienced Project Manager with a background in Customer Operations and Customer Experience. I've managed different sized teams of specialists and implemented process improvements for cross functional channels: Customer Service, Retail and Online. Core competencies ? Products and Services Marketing ? Campaign Management ? Customer Lifecycle Management ? Customer Experience ? People Management ? Training and development ? 6 Sigma exposure ? Project and process management ? Market research

Skontaktuj siÄ™ z Cristina R. w sprawie projektu

Zaloguj się, aby omówić szczegóły na czacie.

Portfolio

288226
288225
288226
288225

Oceny

Zmiany zapisane
Brak ocen do zobaczenia!

Doświadczenie

Project Manager, Customer Experience

Vodafone Romania
sie 2008 - kwi 2012 (3 lata, 8 miesięcy)
New approach within call center teams - Assessing every team's training needs - Designing, piloting and running alignment workshops for team leaders and their teams - Providing further support for the agents:feedback, coaching, improvement opportunities, fresh thinking, share best practices - Designing the Customer Operation guidelines - what does a good and a great customer experience mean for Customer Operations Self Service redesign (IVR and USSD) - Involved in redesigning and repositioni

Major Accounts Specialist

Vodafone Romania
wrz 2006 - sie 2008 (1 , 11 miesięcy)
Role: Account Management - Establishing and maintaining the relationship with Vodafone Romania major customers - Taking over, processing and solving all the customers' requests - both calling or meeting face to face and supplying an official or a confirmation answer in reply to their letters or e-mails; - Providing an excellent service to the customers, solving any of their requests regarding the products, services, tariffs, price lists, cover, devices, guarantees; - Providing correct, complete a

Customer Service Representative

Vodafone Romania
wrz 2005 - wrz 2006 (1 )
Role: Account Management - Taking over incoming calls from company's customers; - Offering all requested information regarding company's products and services and promoting them; - Identifying root causes for their problems and finding the best solutions in order to solve them. - Proactively addressing the identified issues in order to minimise the impacted number of customers - Identifying the customers' needs and proactively addressing them by up sell opportunities. - Constantly s

Edukacja

Bachelor\'s degree

Academia de Studii Economice din Bucuresti, Romania 2003 - 2007
(4 lata)

Kwalifikacje

Project Management - Complete Guide - accredited by Project Management Institute, USA

Arcadia Consulting, Bucharest, Romania
2009

Publikacje

CemWeek 2012 India Cement Sector Survey

CW Group
http://www.cwgrp.com/research-a-analysis/cw-group-surveys/306043-cemweek-2012-india-cement-sector-survey.html

2012 Brazil and Americas Cement Sector Sentiment Survey

CW Group
http://www.cwgrp.com/research-a-analysis/cw-group-surveys/306056-2012-brazil-and-americas-cement-sector-sentiment-survey.html

Skontaktuj siÄ™ z Cristina R. w sprawie projektu

Zaloguj się, aby omówić szczegóły na czacie.

Weryfikacje

Ulubiony Freelancer
Tożsamość
Płatność Zweryfikowana
Numer telefonu zweryfikowany
E-mail zweryfikowany
Połączone z Facebookiem
Poprzedni użytkownik Następny użytkownik
Zaproszenie wysłane pomyślnie!
Dziękujemy! Przesłaliśmy Ci e-mailem link do odebrania darmowego bonusu.
Coś poszło nie tak podczas wysyłania wiadomości e-mail. Proszę spróbować ponownie.
Zarejestrowani Użytkownicy Całkowita Liczba Opublikowanych Projektów
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Wczytywanie podglÄ…du
Udzielono pozwolenia na GeolokalizacjÄ™.
Twoja sesja logowania wygasła i zostałeś wylogowany. Proszę, zalogować się ponownie.