Zdjęcie profilowe
Zacząłeś obserwować
Błąd związany z obserwowaniem użytkownika.
Ten użytkownik nie pozwala użytkownikom na obserwowanie go.
Już obserwujesz tego użytkownika.
Twój abonament pozwala na obserwowanie 0 projektów. Zmień poziom abonamentu na wyższy tutaj.
Udało się przestać obserwować
Błąd w zakończeniu obserwowania użytkownika.
Udało Ci się polecić
Błąd podczas polecania użytkownika
Coś poszło nie tak. Proszę odświeżyć stronę i spróbować ponownie.
Udało się zweryfikować adres e-mail.
Awatar Użytkownika
$10 USD / godz.
Flaga NIGERIA
kubwa, nigeria
$10 USD / godz.
Obecnie jest 4:16 AM tutaj
Dołączył września 29, 2016
0 Rekomendacje

Ifeoma Blossom A.

@ifeomabokolo

0,0 (0 opinii)
0,0
0,0
0%
0%
$10 USD / godz.
Flaga NIGERIA
kubwa, nigeria
$10 USD / godz.
N/A
Ukończone Projekty
N/A
W Budżecie
N/A
W czasie
N/A
Powtórna Stawka Zatrudnienia

Data Entry Expert/ Virtual Assistant Support

I am a dedicated, focused, hardworking and knowledge-driven individual with keen interest in the virtual assistant space. My sole desire is to provide support to business owners helping them achieve their goals and objectives effectively and efficiently to deliver 100% on every project I handle. I have a professional training in data entry and virtual assistant support. I love to research and learn new things; this has spurred me to engage in various self - development programs; I have also gone through an elaborate virtual assistance course where I garnered skills specific to the virtual assistant field. I am currently undergoing a course with Google on fundamentals of digital marketing. What makes me different from other virtual assistants is that I am enthusiastic about being a virtual assistant and I always work at staying updated with the latest knowledge and skills. I understand the importance of professionalism, timeliness and confidentiality in business.

Skontaktuj się z Ifeoma Blossom A. w sprawie projektu

Zaloguj się, aby omówić szczegóły na czacie.

Oceny

Zmiany zapisane
Brak ocen do zobaczenia!

Doświadczenie

HR/Administrative Assistant

Credo Consults Limited
lut 2017 - lip 2017 (5 miesięcy, 1 )
Managed and updated database of staff and potential employees. Prepared and managed monthly pay slips for staff. Updated payment of taxes and tax file for company. Related staff complaints and concerns to Manager. Managed office files and documents. Performed other administrative functions and task.

Administrative Executive

Messerand
mar 2015 - lis 2016 (1 , 8 miesięcy)
Provided clerical administrative and logistics support. Supported in planning and supervised training programs abroad. Handled travel arrangement for Manager and senior staff. Handled company and clients’ documents.

Administrative Assistant

Adios Global Resources
lip 2013 - gru 2013 (5 miesięcy, 1 )
Attended to clients’ questions and enquiries. Scheduled and coordinated meetings, appointments for manager. Managed and organized company’s files and documents. Composed and delivered confidential mails to clients and partners.

Edukacja

Virtual Assistant Online Course

Nigeria 2020
(Mniej niż rok)

Diploma Human Resource Management

Nigeria 2019 - 2020
(1 )

B.Sc. Political science

University of Abuja, Nigeria 2008 - 2012
(4 lata)

Skontaktuj się z Ifeoma Blossom A. w sprawie projektu

Zaloguj się, aby omówić szczegóły na czacie.

Weryfikacje

Ulubiony Freelancer
Tożsamość
Płatność Zweryfikowana
Numer telefonu zweryfikowany
E-mail zweryfikowany
Połączone z Facebookiem
Poprzedni użytkownik Następny użytkownik
Zaproszenie wysłane pomyślnie!
Dziękujemy! Przesłaliśmy Ci e-mailem link do odebrania darmowego bonusu.
Coś poszło nie tak podczas wysyłania wiadomości e-mail. Proszę spróbować ponownie.
Zarejestrowani Użytkownicy Całkowita Liczba Opublikowanych Projektów
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Wczytywanie podglądu
Udzielono pozwolenia na Geolokalizację.
Twoja sesja logowania wygasła i zostałeś wylogowany. Proszę, zalogować się ponownie.