Zdjęcie profilowe
Zacząłeś obserwować
Błąd związany z obserwowaniem użytkownika.
Ten użytkownik nie pozwala użytkownikom na obserwowanie go.
Już obserwujesz tego użytkownika.
Twój abonament pozwala na obserwowanie 0 projektów. Zmień poziom abonamentu na wyższy tutaj.
Udało się przestać obserwować
Błąd w zakończeniu obserwowania użytkownika.
Udało Ci się polecić
Błąd podczas polecania użytkownika
Coś poszło nie tak. Proszę odświeżyć stronę i spróbować ponownie.
Udało się zweryfikować adres e-mail.
Awatar Użytkownika
$4 USD / godz.
Flaga INDIA
hyderabad, india
$4 USD / godz.
Obecnie jest 5:03 PM tutaj
Dołączył listopada 19, 2013
0 Rekomendacje

Jigar V.

@jigarv22

0,0 (0 opinii)
0,0
0,0
0%
0%
$4 USD / godz.
Flaga INDIA
hyderabad, india
$4 USD / godz.
N/A
Ukończone Projekty
N/A
W Budżecie
N/A
W czasie
N/A
Powtórna Stawka Zatrudnienia

Senior Technical support Analyst / helpdesk Support

I am having solid 4 years of experience in BPO, customer service, technical support/helpdesk. Highly qualified as I have done my Masters in Business IT from UK and [login to view URL] from Bangalore.

Skontaktuj się z Jigar V. w sprawie projektu

Zaloguj się, aby omówić szczegóły na czacie.

Portfolio

958206
958206

Oceny

Zmiany zapisane
Brak ocen do zobaczenia!

Doświadczenie

Senior Technical support Analyst

IQChannels
sie 2013 - Obecnie
• Pro-actively work to build cross discipline experience and increase knowledge through working with other engineers and technicians. • Execute implementation work assignments to appropriate standards and quality systems. • Report progress and technical problems to project and supervisor. • Act as a service professional with customer care responsibility. • Executes test work assignments to appropriate standards and quality systems. • Executes documentation work assignments to appropriate standards

customer support, UK

Odesk
cze 2013 - sie 2013 (2 miesiące, 1 )

Technical support Executive

Financial Partnership Ltd
sty 2011 - sty 2013 (2 lata)
Troubleshooting and resolving complex technical issues. Providing quick response and resolution of customers query according to the service level agreement. • Troubleshooting hardware, application (bespoke) software and resolving operating system related issues. Provide remote support to customers. • Day to day duties include but not limited to working with user accounts (creation, modification, deletion etc.) and working with group policy management to grant access rights and permissions to resou

Edukacja

Masters in Business Information Technology

Southampton Solent University, United Kingdom 2009 - 2010
(1 )

B.E. Computer Science

Visvesvaraya National Institute of Technology, India 2005 - 2008
(3 lata)

Diploma in Computer Science

Bangalore University, India 2002 - 2005
(3 lata)

Kwalifikacje

Microsoft Certified Technology Specialist

Microsoft
2012

Skontaktuj się z Jigar V. w sprawie projektu

Zaloguj się, aby omówić szczegóły na czacie.

Weryfikacje

Ulubiony Freelancer
Tożsamość
Płatność Zweryfikowana
Numer telefonu zweryfikowany
E-mail zweryfikowany
Połączone z Facebookiem
Poprzedni użytkownik Następny użytkownik
Zaproszenie wysłane pomyślnie!
Dziękujemy! Przesłaliśmy Ci e-mailem link do odebrania darmowego bonusu.
Coś poszło nie tak podczas wysyłania wiadomości e-mail. Proszę spróbować ponownie.
Zarejestrowani Użytkownicy Całkowita Liczba Opublikowanych Projektów
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Wczytywanie podglądu
Udzielono pozwolenia na Geolokalizację.
Twoja sesja logowania wygasła i zostałeś wylogowany. Proszę, zalogować się ponownie.