Zdjęcie profilowe
Zacząłeś obserwować
Błąd związany z obserwowaniem użytkownika.
Ten użytkownik nie pozwala użytkownikom na obserwowanie go.
Już obserwujesz tego użytkownika.
Twój abonament pozwala na obserwowanie 0 projektów. Zmień poziom abonamentu na wyższy tutaj.
Udało się przestać obserwować
Błąd w zakończeniu obserwowania użytkownika.
Udało Ci się polecić
Błąd podczas polecania użytkownika
Coś poszło nie tak. Proszę odświeżyć stronę i spróbować ponownie.
Udało się zweryfikować adres e-mail.
Awatar Użytkownika
$17 USD / godz.
Flaga CZECH REPUBLIC
$17 USD / godz.
Obecnie jest 1:01 PM tutaj
Dołączył kwietnia 9, 2017
0 Rekomendacje

Nicholas W.

@nicholasweaver

0,0 (0 opinii)
0,0
0,0
0%
0%
$17 USD / godz.
Flaga CZECH REPUBLIC
$17 USD / godz.
N/A
Ukończone Projekty
N/A
W Budżecie
N/A
W czasie
N/A
Powtórna Stawka Zatrudnienia

Client Relations Specialist

- Client Services - Client Engagement - Client Relations - Recruitment - Recruitment Strategy & Candidate Psychology - Recruitment Technology (rec-tech) - Data Driven Recruitment Strategy

Skontaktuj się z Nicholas W. w sprawie projektu

Zaloguj się, aby omówić szczegóły na czacie.

Oceny

Zmiany zapisane
Brak ocen do zobaczenia!

Doświadczenie

Client Engagement Manager

Wave
lut 2022 - Obecnie
As Client Engagement Manager at Wave I fulfil the role of a Client Relationship Specialist and Support provider. Chiefly I am here to ensure clients have someone fighting their corner within the business at all times, and working to deliver on the very best results they can expect from their solutions and the service. Client retention and satisfaction is at the heart of this role, and it is a privilege to work with such a diverse and genuinely pleasant client list.

Senior Premium Customer Experience Specialist

Monster
maj 2020 - sty 2022 (1 , 8 miesięcy)
As a Senior Premium Customer Experience Specialist for Monster I am not only responsible for the care, and management of high value clients in the UK and Ireland but also team leadership responsibilities. I am tasked with quality control, coaching, and evaluating other members of the team to ensure the highest possible standards of customer care are maintained.

Premium Customer Experience Specialist

Monster
lis 2017 - maj 2020 (2 lata, 6 miesięcy)
I was made responsible for the experience of, and relationship with, Monster for a dedicated list of high value clients in the UK and Ireland. I provide a tailored and bespoke management of my clients accounts, advised and supported product usage and performance, provided detailed training and reported on usage, performance and market insights to ensure the client was clear on how they were performing, and where we could help them improve.

Edukacja

History: War & Society

Swansea University, United Kingdom 2012 - 2015
(3 lata)

Skontaktuj się z Nicholas W. w sprawie projektu

Zaloguj się, aby omówić szczegóły na czacie.

Weryfikacje

Ulubiony Freelancer
Tożsamość
Płatność Zweryfikowana
Numer telefonu zweryfikowany
E-mail zweryfikowany
Połączone z Facebookiem
Poprzedni użytkownik Następny użytkownik
Zaproszenie wysłane pomyślnie!
Dziękujemy! Przesłaliśmy Ci e-mailem link do odebrania darmowego bonusu.
Coś poszło nie tak podczas wysyłania wiadomości e-mail. Proszę spróbować ponownie.
Zarejestrowani Użytkownicy Całkowita Liczba Opublikowanych Projektów
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Wczytywanie podglądu
Udzielono pozwolenia na Geolokalizację.
Twoja sesja logowania wygasła i zostałeś wylogowany. Proszę, zalogować się ponownie.