Zdjęcie profilowe
Zacząłeś obserwować
Błąd związany z obserwowaniem użytkownika.
Ten użytkownik nie pozwala użytkownikom na obserwowanie go.
Już obserwujesz tego użytkownika.
Twój abonament pozwala na obserwowanie 0 projektów. Zmień poziom abonamentu na wyższy tutaj.
Udało się przestać obserwować
Błąd w zakończeniu obserwowania użytkownika.
Udało Ci się polecić
Błąd podczas polecania użytkownika
Coś poszło nie tak. Proszę odświeżyć stronę i spróbować ponownie.
Udało się zweryfikować adres e-mail.
Awatar Użytkownika
$15 USD / godz.
Flaga NIGERIA
emene, nigeria
$15 USD / godz.
Obecnie jest 11:36 AM tutaj
Dołączył grudnia 9, 2021
0 Rekomendacje

Obinna E.

@obinnaezelobi

0,0 (0 opinii)
0,0
0,0
0%
0%
$15 USD / godz.
Flaga NIGERIA
emene, nigeria
$15 USD / godz.
N/A
Ukończone Projekty
N/A
W Budżecie
N/A
W czasie
N/A
Powtórna Stawka Zatrudnienia

Customer Service Representative

Do you need a multi-skilled, organized and focused customer support assistant who can manage your schedule, grow your business and organize your team? If your answer is yes, then you are in the right place and you are one step away from getting your desires fulfilled. All you need to do is engage my services as I possess the above stated qualities and can work under little or no supervision. Hello and welcome to my profile, I appreciate you taking out time out of your busy schedule to view my profile. I am Obinna Ezelobi, a seasoned customer support specialist with over 9+ years of experience working in the oil and gas sector, beauty and cosmetics industry and a short stint work in the banking industry. I take pride in being a focused individual supporting customers and ensuring they gain maximum satisfaction thereby increasing patronage. My expertise lies in customer satisfaction, customer support, data entry, market research and team management. I am proficient in tools like Microsoft office, Google suite, Click Up, Zendesk, and some other CRM tools that might be necessary for effective job performance. I am also a fast learner and I am always willing to learn any tool that would enhance my performance on the job. My passion to support customers is borne out of the need to help them maximize their resources and ensure they enjoy total satisfaction from their patronage. My watch word has always been that a happy customer is a returning customer, and a returning customer increases revenue generation. ?? ???? ?? ?????????????? ▬ Customer support and Engagement ▬ Customer care ▬ Phone and Chat support ▬ Email Communication and management ▬ Administrative duties ▬ Account management ▬ Data Entry and Internet Research ??? ???? ??? Below are some valid reasons to engage my services ▬ Strong communication and interpersonal skills ▬ Detail oriented ▬ Problem solving skills ▬ Team player ▬ Ability to work under little or no supervision ▬ Creative and Time frame oriented Do feel free to contact me for further requests or inquiries, I will be glad to answer your questions. Thank you for viewing my profile and I hope to work with you on achieving your project soon.

Skontaktuj się z Obinna E. w sprawie projektu

Zaloguj się, aby omówić szczegóły na czacie.

Oceny

Zmiany zapisane
Brak ocen do zobaczenia!

Doświadczenie

Customer Service Representative

Nigerian Pipelines and Storage Comapany
gru 2012 - Obecnie
Shared insights with management regarding member inquiries, concerns, and complaints to improve products, operations, and policies. Provided solutions, recommendations, and replacements with empathy and positive feedback. Generated reports, correspondence, and documentation for internal and customer use. Answered calls or emails from customers and assisted with special requests, and resolved complaints. De-escalated customer complaints, using specialized communication techniques

Marketing Officer

Heritage Bank plc
mar 2009 - mar 2010 (1 )
Established marketing and communications strategy to present compelling and attractive messages to target audiences. Oversaw market research, key market statistics, customer requirements, and competitive trends to define product marketing and go-to-market strategies. Liaised with departments to guide a unified approach to customer service and distribution to meet market demands. Coordinated trade shows to showcase products and services, bring in new customers and boost market penetration.

Edukacja

Bachelors of science in accounting

Enugu State University of Science and Technology, Nigeria 2003 - 2007
(4 lata)

Skontaktuj się z Obinna E. w sprawie projektu

Zaloguj się, aby omówić szczegóły na czacie.

Weryfikacje

Ulubiony Freelancer
Tożsamość
Płatność Zweryfikowana
Numer telefonu zweryfikowany
E-mail zweryfikowany
Połączone z Facebookiem

Certyfikaty

preferredfreelancer-1.png Preferred Freelancer Program SLA 1 91%
Poprzedni użytkownik Następny użytkownik
Zaproszenie wysłane pomyślnie!
Dziękujemy! Przesłaliśmy Ci e-mailem link do odebrania darmowego bonusu.
Coś poszło nie tak podczas wysyłania wiadomości e-mail. Proszę spróbować ponownie.
Zarejestrowani Użytkownicy Całkowita Liczba Opublikowanych Projektów
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Wczytywanie podglądu
Udzielono pozwolenia na Geolokalizację.
Twoja sesja logowania wygasła i zostałeś wylogowany. Proszę, zalogować się ponownie.