Zdjęcie profilowe
Zacząłeś obserwować
Błąd związany z obserwowaniem użytkownika.
Ten użytkownik nie pozwala użytkownikom na obserwowanie go.
Już obserwujesz tego użytkownika.
Twój abonament pozwala na obserwowanie 0 projektów. Zmień poziom abonamentu na wyższy tutaj.
Udało się przestać obserwować
Błąd w zakończeniu obserwowania użytkownika.
Udało Ci się polecić
Błąd podczas polecania użytkownika
Coś poszło nie tak. Proszę odświeżyć stronę i spróbować ponownie.
Udało się zweryfikować adres e-mail.
Awatar Użytkownika
$8 USD / godz.
Flaga COSTA RICA
san ramón, costa rica
$8 USD / godz.
Obecnie jest 8:28 PM tutaj
Dołączył października 13, 2012
0 Zalecenia

Pedro A.

@pedrojosearaya

0,0 (0 opinii)
0,0
0,0
0%
0%
$8 USD / godz.
Flaga COSTA RICA
san ramón, costa rica
$8 USD / godz.
N/A
Ukończone Projekty
N/A
W Budżecie
N/A
W czasie
N/A
Powtórna Stawka Zatrudnienia

English & Spanish QA Manager/Auditor, CSR & Sales Agent, Text Transcriptions

My most recent position was for 8 months as QA Manager & CSR Leader for a remote call centre. After 6 years working in tourism, I developed not only my English skills but also the ability to sort out customer's inquiries of any kind, providing the best customer service to people from different countries and cultures. In 2007 I started to work in call centers performing my best in areas such as Technical Support, Sales, Customer Service, Language Line and more. All these experiences has given me the confidence to assure the best and more efficient service my Employers requires from me.

Skontaktuj się z Pedro A. w sprawie projektu

Zaloguj się, aby omówić szczegóły na czacie.

Portfolio

306242
306242

Oceny

Zmiany zapisane
Brak ocen do zobaczenia!

Doświadczenie

CSR Leader and QA Manager

Incall International LLC
cze 2012 - Obecnie
QA Manager and Auditor, CSR Leader for the UK agents division. Remote (in-house) employee. Phone and e-mail Customer service agent for Natural Health Network's Slim Vida*, Avilean*, Colon Flow* and Purasilk* products and enquiries regarding use, dosage, recommendations and more. Also provide info to customers when cancelling orders to educate, inform and save the sale. As a Qa Manager my Principal responsibilities besides the QA Auditions are to provide the Respective Training for new employees as w

Sales Representative and Customer care

Startek
lis 2011 - lip 2012 (8 miesięcy, 1 )
(call center) Sales department Agent for Vonage, a VoIP phone service Company aiming international residential and commercial callers, offering different phone plans. www.vonage.com

Financial Assessor

Clear View
lis 2010 - lip 2011 (8 miesięcy, 1 )
(call center) United States Pay day loans Companies. Financial Assessor, Assessments approvals, Customer care, Payments cashier and Collections.

Edukacja

Bachillerato/High School

Costa Rica 1993 - 2010
(17 lat)

Kwalifikacje

HP/Compaq NB Technical Support

Stream Global Inc.
2007
Hewlett Packard/Compaq Notebooks Technical Support for hardware, software and applications issues via phone, chat, email and remote access. Customer service. Customer care. NB Tech. support.

Publikacje

Why to hire me

Me
I need to work. I can't see the time passing by and I am doing nothing. I really need to work.

Skontaktuj się z Pedro A. w sprawie projektu

Zaloguj się, aby omówić szczegóły na czacie.

Weryfikacje

Ulubiony Freelancer
Tożsamość
Płatność Zweryfikowana
Numer telefonu zweryfikowany
E-mail zweryfikowany
Połączone z Facebookiem

Certyfikaty

freelancer_orientation.png Freelancer Orientation 1 80%
Poprzedni użytkownik Następny użytkownik
Zaproszenie wysłane pomyślnie!
Dziękujemy! Przesłaliśmy Ci e-mailem link do odebrania darmowego bonusu.
Coś poszło nie tak podczas wysyłania wiadomości e-mail. Proszę spróbować ponownie.
Zarejestrowani Użytkownicy Całkowita Liczba Opublikowanych Projektów
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Wczytywanie podglądu
Udzielono pozwolenia na Geolokalizację.
Twoja sesja logowania wygasła i zostałeś wylogowany. Proszę, zalogować się ponownie.