Zdjęcie profilowe
Zacząłeś obserwować
Błąd związany z obserwowaniem użytkownika.
Ten użytkownik nie pozwala użytkownikom na obserwowanie go.
Już obserwujesz tego użytkownika.
Twój abonament pozwala na obserwowanie 0 projektów. Zmień poziom abonamentu na wyższy tutaj.
Udało się przestać obserwować
Błąd w zakończeniu obserwowania użytkownika.
Udało Ci się polecić
Błąd podczas polecania użytkownika
Coś poszło nie tak. Proszę odświeżyć stronę i spróbować ponownie.
Udało się zweryfikować adres e-mail.
Awatar Użytkownika
$20 USD / godz.
Flaga POLAND
wolibórz, poland
$20 USD / godz.
Obecnie jest 2:18 PM tutaj
Dołączył października 24, 2010
1 Recommendation

Grzegorz T.

@tipi1

5,0 (13 opinii)
4,4
4,4
100%
100%
$20 USD / godz.
Flaga POLAND
wolibórz, poland
$20 USD / godz.
100%
Ukończone Projekty
100%
W Budżecie
100%
W czasie
10%
Powtórna Stawka Zatrudnienia

Polish Translator, Researcher, Project Manager

2012 Freelancer & CEE Project Management Center Team Member 2011 - 2012 Service Desk Agent 2010 - 2011 Game Administrator \ Community Manager 2010 - 2011 IT assistant Languages: Polish, English CERTIFICATES  Fujitsu Certified Deskbound Support Technician  Fujitsu Certified Mobile Support Technician

Skontaktuj się z Grzegorz T. w sprawie projektu

Zaloguj się, aby omówić szczegóły na czacie.

Oceny

Zmiany zapisane
Pokazuje 1 - 5 z 13 komentarzy
Filtruj oceny po przez:
5,0
$22,00 USD
Great translator, nico to cooperate with!
Translation
Proofreading
Article Writing
English (UK) Translator
+1 więcej
Awatar Użytkownika
Flaga Tomas P.
@justdoit77
7 lat temu
5,0
$130,00 USD
All information was provided accurately and in time.
Telephone Handling
M
Closed User
@motioncro2008
8 lat temu
5,0
€12,00 EUR
A great job
Translation
Polish Translator
English Grammar
Awatar Użytkownika
Flaga Riccardo O.
@docs10
8 lat temu
5,0
zł195,00 PLN
Świetny freelancer, profesjonalna robota!
Article Writing
Awatar Użytkownika
Flaga Pneumatig P.
@pneumatig
8 lat temu
5,0
€100,00 EUR
Good job! Professional approach, he asked when something was unclear and kept the deadline. I am satisfied and will hire again.
Translation
English (UK) Translator
Polish Translator
H
Flaga Martin B.
@hightechdev
8 lat temu

Doświadczenie

CEE Project Management Center Team Member

Lexmark International Technology Hungary Ltd.
mar 2012 - Obecnie
2nd line support, tracking calls/requests, managing and monitoring the SLA (brake fix and consumables); creating reports, performing RCA, rollout coordinating, payment process coordination (reviewing/correcting and approving monthly service actions up to 50K EUR), liaising/cooperating with AMS – topbill set up and MADC request, Order Team CEBU – consumables, Customer Facing – hardware order, Return Team – hardware return, COM – day to day operations, BOM – system related issues, SDM – service delivery processes, VM – payment process, FOM – additional billing (end user damage and IMADC request), Claim & Contract Admin – claim and payment processes, US Lab Team – media testing; coordinating defective parts management process and scrapping hardware process; incident & problem management, managing IMADC request; creating user guides, procedures, pre-configuration files; supporting service partner (OSE during break fix intervention, day to day operations), acting as a key point regarding queries and escalations; implementing mass changes using Markvision; end to end management of service delivery request; Tools: Lotus Notes, ICCM, Siebel, SAP, Fleetview, WW-TT, Markvison, Excel, ExtraView, ENOVIA.

Service Desk Agent

Sykes Central Europe Ltd. – Fujitsu Technology Solutions Account
lip 2011 - mar 2012 (8 miesięcy, 1 )
1st line support (PC, notebook, workstation, server, storage, thin client; incident management, pre-sales activities; back office support – deciding in term of warranty extend and goodwill exceptions, acting as a technical mentor for a team. Tools: Support Assistent, Adler.

Game Administrator

InnoGames GmbH
cze 2010 - maj 2011 (11 miesięcy, 1 )
2nd level support (solving 1st level escalation) regarding game, payment and fraud cases, incident and problem management, moderating a forum, supporting the Community Manager in day to day operations, providing training to 1st line administrators.

Edukacja

Business Management

Politechnika Wroclawska, Poland 2004 - 2008
(4 lata)

Kwalifikacje

Fujitsu Certified Mobile Support Technician

FTS
2012

Fujitsu Certified Deskbound Support Technician

FTS
2012

Skontaktuj się z Grzegorz T. w sprawie projektu

Zaloguj się, aby omówić szczegóły na czacie.

Weryfikacje

Ulubiony Freelancer
Tożsamość
Płatność Zweryfikowana
Numer telefonu zweryfikowany
E-mail zweryfikowany
Połączone z Facebookiem
Poprzedni użytkownik Następny użytkownik
Zaproszenie wysłane pomyślnie!
Dziękujemy! Przesłaliśmy Ci e-mailem link do odebrania darmowego bonusu.
Coś poszło nie tak podczas wysyłania wiadomości e-mail. Proszę spróbować ponownie.
Zarejestrowani Użytkownicy Całkowita Liczba Opublikowanych Projektów
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Wczytywanie podglądu
Udzielono pozwolenia na Geolokalizację.
Twoja sesja logowania wygasła i zostałeś wylogowany. Proszę, zalogować się ponownie.