Find Jobs
Hire Freelancers

Automating Word and Adobe Acrobat to Save Documents in VB 6.0

$30-99 USD

Ukończony
Opublikowano około 13 lat temu

$30-99 USD

Płatne przy odbiorze
I need a Visual Basic app that can: 1) Get a specifc template (Office 2007) from hard drive 2) create and fill in 2 separate tables that have variable lengths with data (tables are between 1 and 15 rows) 3) replace text in a 3 areas and fill in with some given data 4) save in word with timestamp in name 5) get one more word document from temp directory 6) provide option to save 1 or both (combine) doc in adobe acrobat 7) close word 8) close adobe 9) repeat proces starting at 1
Identyfikator projektu: 3197063

Informację o projekcie

1 oferta
Zdalny projekt
Aktywny 13 lat temu

Szukasz sposobu na zarobienie pieniędzy?

Korzyści ze składania ofert na Freelancer.com

Ustal budżet i ramy czasowe
Otrzymuj wynagrodzenie za swoją pracę
Przedstaw swoją propozycję
Rejestracja i składanie ofert jest bezpłatne
Przyznano:
Awatar Użytkownika
See private message.
$84,15 USD w 14 dni
5,0 (11 opinii)
5,0
5,0

O kliencie

Flaga UNITED STATES
United States
4,8
15
Członek od sie 19, 2009

Weryfikacja Klienta

Dziękujemy! Przesłaliśmy Ci e-mailem link do odebrania darmowego bonusu.
Coś poszło nie tak podczas wysyłania wiadomości e-mail. Proszę spróbować ponownie.
Zarejestrowani Użytkownicy Całkowita Liczba Opublikowanych Projektów
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Wczytywanie podglądu
Udzielono pozwolenia na Geolokalizację.
Twoja sesja logowania wygasła i zostałeś wylogowany. Proszę, zalogować się ponownie.