Find Jobs
Hire Freelancers

14718 Obsługa Call Center w Access 2003

zł10-1000 PLN

Zamknięte
Opublikowano około 16 lat temu

zł10-1000 PLN

Płatne przy odbiorze
Witam. Szukam osoby, która zna dobrze Accessa 2003 i zaprojektuje prostą \"aplikacje\" do obsługi CC pewnej firmy. Celem tego projektu jest ustalenie czym zajmują się konsultanci Call Center. PROJEKT INTERFEJSU POSIADAM W PLIKU .PDF - W RAZIE POTRZEBY MOGE PODESŁAĆ (tzn. po ustaleniu wstępnych założeń). Podstawowe założenia: 1. Access 2003 2. 15 użytkowników 3. Dostęp przez sieć - dysk wspólny 4. Ma być prosta do bólu na zasadzie klikania Baza powinna wyglądać tak jakby po każdym zdarzeniu otwierał się nowy ekran. Najpierw logowanie - aby mieć dostęp do bazy należy się zalogować na dziś istnieją następujące profile: ADMIN - nadaje i usuwa prawa dostępu użytkownikom KONSULTANT - wprowadza dane do aplikacji, ma dostęp do raportu o swojej aktywności MANAGER - ma dostęp do wszystkich raportów o wszystkich użytkownikach Praca z bazą: ADMIN - dodaje i usuwa użytkowników, nadaje uprawnienia (usuwanie odbywa się na zasadzie odznaczenia AKTYWNY/NIEAKTYWNY a nie twardego usuwania rekordu z bazy) KONSULTANT - po pomyślnym zalogowaniu może w każdej chwili rejestrować nowe zdarzenie. MANAGER - po pomyślnym zalogowaniu ma dostęp do raportów oraz ekstraktu wszystkich danych z bazy danych. Każde zadanie zarejestrowane w bazie musi mieć przypisanego KONSULTANTA oraz datę i godzinę zarejestrowania danego zadania. Jeżeli kilka różnych zadań dotyczy tego samego wniosku (w oparciu o nr HL) to w bazie ma być cała historia tych aktywności. To samo dotyczy jeżeli konsultant wybierze opcje NOWY. Zalogowany konsultant może wprowadzić kilka różnych zadań zatem po zarejestrowaniu danego zadania wraca do ekranu nr.4 (dokument w załączeniu). HL to pewien unikalny numer wniosku. Konsultant może udzielić informacji wyłącznie gdy posiada ten numer. Byłoby wyśmienicie gdyby w tej bazie zapisywały się informacje z MS Outlook. Zbudowanie takiej reguły/makra które po otrzymaniu emila zapisuje taką informacje w tej właśnie bazie. W szczególności informacje tj. od kogo, godzina, temat, treść,.. Innymi słowy takie połączenie pomiędzy MS Outlook i MS Access. Na razie traktujemy to jako dodatek do całego projektu. Zleceniu moze podlegac calosc lub tylko jedna czesc w zaleznosci od umiejetnosci zleceniobiorcy. Raporty to na razie otwarty temat ale musi być możliwość zrzutu wszystkich danych do jednej tabelki. JEŚLI NAPRAWDE JESTES ZAINTERESOWANY /-A TYM ZLECENIEM NAPISZ DO MNIE : piotr_kiljanek@[login to view URL]
Identyfikator projektu: 5590719

Informację o projekcie

Zdalny projekt
Aktywny 16 lat temu

Szukasz sposobu na zarobienie pieniędzy?

Korzyści ze składania ofert na Freelancer.com

Ustal budżet i ramy czasowe
Otrzymuj wynagrodzenie za swoją pracę
Przedstaw swoją propozycję
Rejestracja i składanie ofert jest bezpłatne

O kliencie

Flaga POLAND
Poland
0,0
0
Członek od mar 19, 2014

Weryfikacja Klienta

Dziękujemy! Przesłaliśmy Ci e-mailem link do odebrania darmowego bonusu.
Coś poszło nie tak podczas wysyłania wiadomości e-mail. Proszę spróbować ponownie.
Zarejestrowani Użytkownicy Całkowita Liczba Opublikowanych Projektów
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Wczytywanie podglądu
Udzielono pozwolenia na Geolokalizację.
Twoja sesja logowania wygasła i zostałeś wylogowany. Proszę, zalogować się ponownie.