Find Jobs
Hire Freelancers

Building new game engine based on Unreal Engine 4 integrating SLIB library for tienlen

$10-30 USD

Zamknięte
Opublikowano prawie 6 lat temu

$10-30 USD

Płatne przy odbiorze
Matt Doyle will show you the primary concepts needed to ensure your design data moves flawlessly into Unreal Engine, including best practices in applications like 3ds Max, setting proper units & UVs, and adjusting level of detail. Once inside Unreal Engine, you will be introduced to functionality like lightmaps, creating collisions, and adjusting textures.
Identyfikator projektu: 17079279

Informację o projekcie

3 ofert
Zdalny projekt
Aktywny 6 lat temu

Szukasz sposobu na zarobienie pieniędzy?

Korzyści ze składania ofert na Freelancer.com

Ustal budżet i ramy czasowe
Otrzymuj wynagrodzenie za swoją pracę
Przedstaw swoją propozycję
Rejestracja i składanie ofert jest bezpłatne

O kliencie

Flaga HONG KONG
Hong Kong
0,0
0
Członek od maj 31, 2018

Weryfikacja Klienta

Dziękujemy! Przesłaliśmy Ci e-mailem link do odebrania darmowego bonusu.
Coś poszło nie tak podczas wysyłania wiadomości e-mail. Proszę spróbować ponownie.
Zarejestrowani Użytkownicy Całkowita Liczba Opublikowanych Projektów
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Wczytywanie podglądu
Udzielono pozwolenia na Geolokalizację.
Twoja sesja logowania wygasła i zostałeś wylogowany. Proszę, zalogować się ponownie.