De Care to jeden z czołowych producentów i importerów produktów spożywczych z kategorii kuchnie świata w Polsce. Firma powstała z zamiłowania do podróży, fascynacji odmienną kuchnią, uporu w eksperymentowaniu, łączeniu i odtwarzania smaków, które zapadły nam w pamięci. Dzięki naszym specjalistycznym liniom wyselekcjonowanych, wysokiej jakości produktów, które proponujemy, umożliwiamy swoim Klientom odtworzenie tych smaków w domu.
Wprowadziliśmy na rynek polski ponad 45 międzynarodowych marek. Proponujemy prawie 500 produktów z różnych kuchni: azjatyckiej (tajskiej, chińskiej, japońskiej, indyjskiej, indonezyjskiej), śródziemnomorskiej (włoskiej, greckiej), europejskiej (francuskiej, angielskiej) oraz meksykańskiej czy amerykańskiej.
Wciąż poszerzając swoją ofertę, w najbliższym czasie planujemy wprowadzić na Polski rynek linię specjałów pochodzących z Włoch oraz innych krajów śródziemnomorskich.
Wstępna nazwa marki to House of Mediterrano.
Linia będzie obejmować różnego rodzaju makarony, przyprawy, ryże, pesta itp.
Na etapie konkursu prosimy o przedstawianie
• Logo House of Mediterrano
oraz przykładowych opakowań z zastosowaniem proponowanego logotypu:
• Pudełko kartonowe np. na ryż
• oraz mały słoiczek np. na pesto
Założenia
Projekt ma być bardzo nowoczesny, skierowany do ludzi poszukujących najlepszych gatunkowo produktów ale nie koniecznie zwracających uwagę na cenę. Etykiety podkreślające wysoką jakość produktów – są to produkty Premium! Często są to produkty BIO lub posiadające dodatkowe wartości dodane co chcielibyśmy komunikować na froncie opakowania lub etykiety poprzez odpowiednią ikonografię lub tekst opisowy.
Dobrze, żeby na każdym z produktów było oznaczenie kraju lub regionu z którego on się wywodzi.
Warunki techniczne
• Pudełko tekturowe 500 g - w załączeniu wykrojnik.
• Etykieta na słoik 300 ml pozioma szerokość 20 cm wysokość 6 cm
• Etykieta będzie drukowana metodą flexo + offset .
• Maksymalnie 5-6 kolorów
• Jeżeli do projektu zostaną wykorzystane bitmapy to ich rozdzielczość powinna wynosić min. 300 dpi.
• Prosimy o dołączenie do projektów użytych czcionek
• Kod kreskowy w dowolnym miejscu o wymiarach 32mm x 17mm
• Grupa docelowa to kobiety i mężczyźni powyżej 30+, osoby wykształcone, o wyższym statusie materialnym, poszukujące produktów o wysokiej jakości, lubiące eksperymentować w kuchni i poznawać nowe smaki.