Witam serdecznie.
Zajmuję się tworzeniem i prowadzeniem kampanii marketingowych, głównie na rynku US.
W większości prowadzę kampanie dla produktów cyfrowych.
Co do promocji serwisu, moje pytanie: czy ruch ma być kierowany bezpośrednio do strony docelowej, tj formularza rejestracji czy też na specjalną stronę lądowania, w celu zebrania email i przekierowaniu na stronę rejestracji?
W przypadku kierowania ruchu na strony lądowania, poziom konwersji w zapis na listę wynosi nawet do 50%, czasami więcej.
Jako, że reklama ma być kierowana na rynki zagraniczne, myślę że jest lepsze źródło ruchu niż FB Ads, gdzie ten produkt mógłby się dobrze sprawdzić (cena za kliknięcie to jakieś $0,34 - $0,40).
Najlepszym rozwiązaniem jest oczywiście, kilka źródeł ruchu, na kilka różnych stron lądowania, podłączonych do testów skuteczności, wtedy można dobrze zoptymalizować reklamę, jednak można też zacząć od małych testów (od $10-20) i zobaczyć jak reagują odbiorcy.
Co do wynagrodzenia, zależy ono od złożoności kampanii, najwięcej czasu pochłaniają testy stron lądowania, ale jeżeli Państwo chcą, można ruch kierować bezpośrednio na stronę docelową, wtedy testy nie będą potrzebne, ale dobrze byłoby wiedzieć, jaka jest przybliżona skuteczność w rejestrację nowych użytkowników odwiedzających stronę, wtedy można w jakiś sposób przewidzieć skuteczność kampanii.
Zatem co do wynagrodzenia, w tej sytuacji, możemy dogadać się po prostu za całość prowadzonej kampanii lub też jak Państwu wygodnie.