Szukam osoby która znała by delphi i byłą by w stanie napisać banalny projekt w Delphi 2009,2010lub XE
który zamiast technologi OpenGL wykorzystywał by DirectX (HLSL).
Wersja w OpenGL jest tutaj:
[login to view URL]
Shadery sa banalnie proste
------------------------------
uniform sampler2D Texture0;
uniform sampler2D Texture1;
void main (void)
{
vec4 c0,c1;
c0 = texture2D(Texture0, vec2(gl_TexCoord[0]));
c1 = texture2D(Texture1, vec2(gl_TexCoord[1]));
if ( c1.b > 0.2 )
gl_FragColor = c1;
else
gl_FragColor = c0 + c1 ;
}
---------------------------------------------------------
void main(void)
{
gl_Position = ftransform();
gl_TexCoord[0] = gl_MultiTexCoord0;
gl_TexCoord[1] = gl_MultiTexCoord1;
}
----------------------------------------------------------
Program ma działać dokładnie tak samo tylko ma używać HLSL