WSTĘPNA SPECYFIKACJA DO APLIKACJI:
Aplikacja ma 3 podstawowe działania:
1. Rozliczać umowy cesji dla użytkownika głównego
2. Prezentować na listingu oferty i umożliwiać według określonych zasad kupować oferty
3. Rozliczać wg określonych zasad inwestycje wg kilku zmiennych z userami.
Ad 1.
Dostęp do aplikacji będzie na kilku poziomach. Pierwszy z nich to administracja która zarządza wszystkimi danymi i ma dostęp do wszystkich pól. Tutaj może być dodatkowy podział na dwa stopnie dostępu (root i admin).
Na rozliczanie umów cesji ma się składać pełna karta wierzytelności z danymi. Pola poszczególne które mają się nazywać odpowiednio zostaną podane podczas realizacji.
W tym miejscu aplikacja ma dwie podstawowe zmienne.
1. Wartość zakupy
2. Kwotę dochodzonego roszczenia.
Na tych zmiennych wprowadzanych maja być zastosowane następujące funkcje:
1. Procentowa wartość wykupu
2. Procentowo szacowany zysk.
3. Sugerowana wartość inwestycji przez aplikacje – wartość wykupu x wskaźnik
4. Zysk po inwestorze. Jeżeli takowy zostanie wprowadzony. Jest to zysk firmy po kosztach które będą opisane w punkcie Ad3.
W tym miejscu aplikacja ma mieć możliwość wstawienia produktu na listing gdzie będzie istaniała możliwosc „zakupu jej” z p-rzeznaczeniem dla Ad2.
Ad2.
Tutaj będzie miała dostęp osobna grupa użytkowników (klientow) którzy zostaną podzieleni na 5 kategorii dostępowych. Zostanie wprowadzona nowa zmienna w postaci limitu inwestycji. Każda z kategorii będzie wyznaczać dla poszczególnego klienta inny sposób rozliczenia się się z administracją na min 5 poziomach. Limit inwestycji ma być udostępniany userowi na rok czasu 12 miesięcy. Może być powiększany w trwający okresie po wykorzystaniu limitu.
Po zalogowaniu się usera ma on mieć wgląd do swoich danych i wyświetlane aktualnie trwające produkty.
Ma powstać listing wyznaczonych przez administratora wytypowanych produktów na sprzedaż z Ad1. Listing ma się składać z danych wyciągniętych z karty produktów i ma mieć następujące funkcje:
1. dodanie produktu dla usera
Po wprowadzeniu przez administracje nowej oferty aplikacja ma wysłać informacje na email oraz sms-em na telefon o nowym produkcie który pojawił się
na karcie produktu użytkownika (Tutaj jest kwestia do domówienia czy oferta ma być wyświetlania na karcie tylko jednego usera z limitem czasowym czy na karcie wszystkich ) jaka będzie zasada wejścia do produktu).
Po akceptacji inwestycji przez inwestora aplikacja ma wygenerować umowę inwestycyjną i wysłać na mail do inwestora.
Ad3.
Po zaakceptowanej produktu przez usera i niezwłocznym formalności pozostaje aktywowanie umowy przez administracje.
Rozliczenie usera jest uzależnione od poziomu na którym się znajduje. Umowa jest automatycznie zawiązywana na 12 miesięcy z możliwością wcześniejszego przerwania jej przez administratora. Tutaj jest opcja na kilka różnych możliwości do domówienia w trakcie pisania.
Podstawowa wartość to staly procent uzależniony od danego poziomu na którym znalazł się user niezależnie od okresu trwania inwestycji (max 12 miesięcy).
Minimum 5 rożnych sposobów rozliczania umów z userami.
Koszt który powstanie będzie wykorzystany do obliczenia zysku po userze.
Zysk usera ma być wyświetlany w jego karcie produktowej.
Dokładniejsze szczegóły na email