Od 4 lat pracuję w telemarketingu głównie w sektorze b2b. w tym od 2 lat w branży IT jako specjalista ds. telemarketingu przy sprzedaży produktów internetowych.
Wcześniej pracowałam przy umawianiu spotkań handlowych w branży energetycznej, spersonalizowana obsługa klienta biznesowego w branży telekomunikacyjnej, prowadzenie próbnej akcji sprzedaży crm wraz z bazą klientów, sprzedaż produktów prawnych.
Oferta: 200 kontaktów - 200 zł - 1 dzień
500 Kontaktów - 600 zł - 3 dni
Jeśli chodzi o liczbę oddzwonień do jednego klienta, prosiłabym o doprecyzowanie wskaźnika.
Do tej pory jako taki wskaźnik stosowałam cr - liczba kontaktów skutecznych z klientami podzielona przez liczbę zamkniętych rekordów. CR aktualne na poziomie 80 - 85 %
Jeśli chodzi o liczbę telefonów do jednego klienta:
- w przypadku gdy klient nie odbiera, dzwonię 4 razy ( w ciągu dnia) o różnych porach.
- w przypadku gdy klient przekłada rozmowę - do skutku, aż oferta zostanie przedstawiona.