Find Jobs
Hire Freelancers

Building Liferay portlet for seeing vTiger ticket status - repost

$100-250 USD

Anulowano
Opublikowano około 11 lat temu

$100-250 USD

Płatne przy odbiorze
1) Ability to create a problem ticket using vTiger hosted service by a call center person 2) Ability to add/view/edit/close problem ticket by end user via vTiger and separately via Liferay application. 3) Ability for the call center person to search problem tickets using end user name or type of problem ticket and add details to it. Will use cloud hosted vTiger CRM tool and Liferay portal to accomplish this.
Identyfikator projektu: 4419583

Informację o projekcie

Zdalny projekt
Aktywny 11 lat temu

Szukasz sposobu na zarobienie pieniędzy?

Korzyści ze składania ofert na Freelancer.com

Ustal budżet i ramy czasowe
Otrzymuj wynagrodzenie za swoją pracę
Przedstaw swoją propozycję
Rejestracja i składanie ofert jest bezpłatne
Awatar Użytkownika
Hi, We are a 10 year old professional IT software company. We would like to work on this project. Please find more details in your PMB. Thanks.
$200 USD w 10 dni
0,0 (0 opinii)
0,0
0,0

O kliencie

Flaga UNITED STATES
Burnsville, United States
0,0
0
Członek od kwi 11, 2013

Weryfikacja Klienta

Dziękujemy! Przesłaliśmy Ci e-mailem link do odebrania darmowego bonusu.
Coś poszło nie tak podczas wysyłania wiadomości e-mail. Proszę spróbować ponownie.
Zarejestrowani Użytkownicy Całkowita Liczba Opublikowanych Projektów
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Wczytywanie podglądu
Udzielono pozwolenia na Geolokalizację.
Twoja sesja logowania wygasła i zostałeś wylogowany. Proszę, zalogować się ponownie.