Napisać implementacje klasy Wektor, która będzie reprezentować wektor znany z matematyki (jednowymiarowa tablica liczb rzeczywistych). Rozmiar wektora powinien być ustalany dopiero w momencie tworzenia obiektu. Pola powinny być prywatne lub chronione.
Zaimplementować następujące metody:
konstruktor z parametrami: długość wektora oraz wskaźnik do danych inicjujących wektor
destruktor
konstruktor kopiujący (umożliwiający utworzenie nowego obiektu na podstawie już istniejącego)
funkcja zaprzyjaźniona wyświetlająca składowe wektora na ekranie
metody set(...) i get(...), które dają dostęp do elementow wektora z kontrolą indeksu (tzn. nie wolno ustawiać elementu na pozycji większej od rozmiaru wektora). W razie stwierdzenia nieprawidłowości należy wyświetlić komunikat o błędzie
operator +=, który doda do wektora, na rzecz którego został wykonany elementy innego wektora (podanego jako parametr)
Następnie dodać klasę Macierz, która będzie składała się z wektora obiektow klasy Wektor oraz zaimplementować następujące metody:
konstruktor z parametrami: długość wektora oraz wskaźnik do danych inicjujących wektor
destruktor
konstruktor kopiujący (umożliwiający utworzenie nowego obiektu na podstawie już istniejącego)
funkcja zaprzyjaźniona wyświetlająca składowe macierzy na ekranie
metody set(...) i get(...), które dają dostęp do elementow macierzy z kontrolą indeksow (tzn. nie wolno ustawiać elementu na pozycji większej od rozmiaru wektora). W razie stwierdzenia nieprawidłowości należy wyświetlić komunikat o błędzie
poza tym... duzo komentarzy... przy kazdej deklaracji, przy kazdej klasie... tak zeby najwiekszy idiota zrozumial ;)
jezeli macie jakies pytanie to piszcie