Do napisania mam zapewne prosty program w C++.
Treść szczegółowa:
Program o zadanej strukturze: plik nagłówkowy klasy, plik z implementacją klasy, plik z programem głównym.
Utworzyć klasę bryła geometryczna, będąca klasą podstawową dla klas sześcian, kula.
Klasa bazowa powinna składać się z odpowiednich konstruktorów: (bezparametrowych, konstruktorów z parametrem), składowych prywatnych (co najmniej dwóch), metod publicznych (ustawiających i pobierających wartości składowych prywatnych).
W oparciu o klasy utworzyć obiekty typu sześcian, kula używając konstruktorów z parametrem lub bez.
Na monitorze mają wyświetlić się wartości wybranych składowych prywatnych.
Ustawić wartości składowych prywatnych używając odpowiednich metod publicznych.
Wyświetlić ponownie wartości wybranych składowych prywatnych.
Oczekuję też o bardzo szczegółowe opisanie działania całego programu, nie w programie, tylko opis dokładny osobno.
Zależy mi na czasie, więc realizacja 1 dzień. Jak ktoś nie ma czasu, to niech się nie podejmuje.