117343 prosta aplikacja mobilna na zaliczenie na studia
min zł10 PLN
Zamknięte
Opublikowano ponad 10 lat temu
min zł10 PLN
Płatne przy odbiorze
Chciałbym zlecić napisanie prostej aplikacji mobilnej na jeden z wybranych tematów
Lista tematów proponowanych:
1. Realizacja systemu wspomagającego proces ankietowania za pomocą urządzeń
mobilnych pod kontrolą systemu BlackBerry10 i akwizycji danych ankietowych,
oraz integracji z prostą bazą danych i wizualizacją danych z hurtowni.
2. Realizacja gry rozgrywanej w modelu szachowym dla platformy BlackBerry10.
3. Realizacja systemu służącego do zarządzania zgłoszeniami serwisowymi w firmie
produkującej i utrzymującej oprogramowanie.
4. Realizacja systemu wspomagającego rozliczenia czasu pracy i monitoring
pracowników terenowych z zastosowaniem mobilnych urządzeń z modułem GPS.
5. Sterowanie prostym robotem mobilnym za pomocą smartfonu lub tabletu. W
przypadku sterowania smartfonem implementacja co najmniej na platformę
BlackBerry10.
6. Gra na urządzenia mobilne, zaimplementowana z wykorzystaniem framework-u
Unity, polegająca na prowadzeniu rywalizacji sieciowej między wieloma osobami.
7. Sound Sniffer - aplikacja na urządzenia mobilne pozwalająca na wybranie
określonego dźwięku z tła a następnie śledzenie poprzez pomiar amplitudy tego
sygnału (np. do wyśledzenia skąd dobywa się określony hałas).
8. Implementacja co najmniej na platformę BlackBerry10. System do prowadzenia
notatek z wykładów oraz ich współdzielenia.
9. Automatyczny kasjer sklepowy z wykorzystaniem RFID do znakowania
kupowanych towarów.
10. Wirtualny konsultant WWW (chatterbot) z wiedzą zapisaną semantycznie i
dialogiem w języku naturalnym
11. Zaawansowany asystent zakupów z modułem statystycznym, planistycznym,
określaniem trasy i inteligentnym wsparciem realizacji zakupów. Implementacja
co najmniej na BlackBerry10.
12. Podstawowy kokpit menedżerski przedsiębiorstwa z wykorzystaniem prostej
hurtowni (lub bazy) danych pozwalający na bieżące śledzenie wybranych
wskaźników oraz trendów ich zmian.
13. Gra przygodowa na urządzenia mobilne realizowana w środowisku Unity3D.
14. System zarządzania projektami informatycznymi realizowanymi przez
studentów.
15. System rekrutacji i rejestracji studentów aplikujących na studia.
16. System rezerwacji biletów do kina/teatru z możliwością wydruku
zarezerwowanego biletu oraz jego zeskanowania przez obsługę kina przy bramce
(można wykorzystać kody barcode 2d lub kody paskowe 1d).
17. Aplikacja mobilna: skaner wizytówek dowolnego formatu. Zeskanowana
wizytówka powinna być zapisana w bazie podręcznej aplikacji oraz powinna
umożliwiać zapis na liście kontaktów smartfonu, jak również przesłanie emailem
jako załącznik V-Card.
można też zaproponować jakoś temat ale za wcześniejszą akceptacją prowadzącego zajęcia, czas realizacji to do 17.01.14r podanie tematu pracy, termin wykonania to 26.01.14r. wiec czasu jest niewiele.