Find Jobs
Hire Freelancers

50759 Zlecenie modyfikacja skryptu reklamy

min zł10 PLN

Zamknięte
Opublikowano prawie 14 lat temu

min zł10 PLN

Płatne przy odbiorze
Witam mam skrypt reklamy obecnie dogaduje się na wykupienie praw do modyfikacji w skrypcie od autora abym mógł go rozszerzać.Jest napisany w języku PHP, SMARTY, AJAX. POSZUKUJE OSOBY KTÓRA UMIE SIĘ ODNALEŹĆ W CUDZYM KODZIE ŹRÓDŁOWYM. Celem zlecenie jest sprawdzenie skryptu oraz dopisanie do nich rożnych modułów. Celem systemu zarządzania reklamą jest emitowanie reklamy w postaci graficznej oraz kontekstowej na stronach internetowych – u wydawców. System zarządzania reklamą powinien posiadać 3 rangi Administrator, Wydawca, oraz reklamodawca. Skrypt powinien posiadać przyjazny interfejs. Administrator – osoba która zarządza wszystkim. Wydawca – osoba która instaluje i wyświetla reklamy reklamodawców. Reklamodawca ( moduł klienta) – osoba która kupiła reklamę i posiada raporty z jej przebiegu. Celem modyfikacji skryptu jest dopisanie kilka modułów tak by skrypt nadawał się do prowadzenie własnej sieci reklamowej. Jeśli chodzi o skrypt na pewno trzeba sprawdzić i dostosować silnik wyświetlania reklama internetowych tak by nie było problemu wyświetlać wiele reklam na różnych stronach internetowych jednocześnie. Teraz moduły jakie trzeba zrobić lub dodać jakieś funkcje: Moduł wydawcy Wydawca to osoba która posiada swoją stronę internetową i instaluje kod reklamy na swoje stronie. Na pewno każdy wydawcą powinien posiadać raport z zarobionych reklam. Moduł cennik Jeśli chodzi o ten moduł to myślę tu o zrobieniu cenniku za reklamy które będę mógł określać na dwa sposoby 1 cennik dla wydawców ile im płace 2 cennik to będzie dla reklamodawców – klientów. Moduł konta - Administrator W system należy stworzyć odpowiednie kategorie tematyczne ( np. biznes, Internet, komputery ) w których będą przypisywane strony wydawców. Dodawanie kategorii będzie przez administratora. Zarządzanie w systemie powinny być kilka typów kont Administrator ( ma dostęp do całości panelu i zarządzania ) natomiast Wydawca ( może tylko przeglądać panel pobrać kod do wyświetlania reklamy oraz zobaczyć swój raport z przebiegu zarobku z reklam i nie ma uprawnień do wykonywania innych czynności, reklamodawca może tylko przeglądać statystyki i dodawać swoje reklamy ( banery ustawić reklamę kontekstową po ustawieniu akceptuje administrator ). Główne funkcje systemu: Zarządzanie emitowaniem reklam chce w prosty sposób na jakich kategoriach tematycznych ma się pojawiać reklama oraz na jakich stronach. ( Przykład. Reklamodawca User 1 – Wyświetlanie reklamy w kategoriach tematycznych zaznaczam sobie np. biznes , internet potem wybieram na jakich stronach ma pojawić się reklama i tam np. zaznaczam jakieś 5 np. [login to view URL], [login to view URL] oraz [login to view URL]).Chce dla każdego reklamodawcy tworzyć grupę kampanii w zależności od modelu emisji reklamy CPM, CPU, CPD, ATT. Jak się skończy robię mu nową przy starych kampaniach z 60 dni trafiają do archiwum. Chce z każdym wydawcą ustalać cenę za modele emisji reklamy które będą zapisywane w systemie. ( np. Wydawca określa stawki admin akceptuje gdy chce zmienić ceny wysyła powiadomienie do admin. ).Również dla wydawcy i admin tworze raport z zarobków i kosztów reklamy czyli musi być jakiś prosty moduł cennika reklam który będę mógł okazać. Jeśli chodzi o cennik Prost czyli Wydawca określa ceny za reklamę idzie to do admin ja to akceptuje potem ustalam daje prowizje do reklamy dla Reklamodawca. Statystyki powinny być w dwóch typach jedne dla wydawcy drugie dla reklamodawcy. Dla wydawcy i administratora mają być z funkcjami jak [login to view URL] ( tu też nie ma problemu posiadam taki skrypt który można podepnąć pod system reklamowy ). Jeśli chodzi o Reklamodawca to statystki przebiegu reklamy - zliczanie odsłon i unikalnych kliknięć w banery, obliczanie efektywności CTR statystki przebiegu reklamy. Dodawanie, edytowanie, usuwanie reklam przez administratora i Reklamodawca z tym że reklamodawca może usuwać i edytować ale musi mieć potwierdzenie od admin. Przy reklamach graficznych dodawanie reklamy ma być przez upload plików oraz przez kod html, java script. Jeśli chodzi o reklamę kontekstową wyświetlanie w postaci jak Google AdSense, Adkontekst u ustalanie tu wyglądu wielkości czcionki wszystko co potrzebne żeby prosto i przejrzyście wyglądało Jeśli chodzi o wydawcę chce aby posiadały pełne statystki z emitowanych kampanii reklamowych CPM, CPU, CPD, ATT ilość wyświetleń z każdego dnia i potem sumowane z całego miesiąc. By było wiadomo ile zarobił. Oczywiście reklamy moje prywatne nie będą liczone do zarobku wydawcy może być tylko informacja ze np. takie reklamy był wyświetlane jako reklam sieciowa, bezpłatna lub wogle bez informacji żadnej. PONIŻEJ OPISUJE FUNKCJE JAKIE BĘDĄ PRZY WYŚWIETLANIU REKLAM. CPM (Cost Per Mille) - koszt za tysiąc, w tym modelu podstawą rozliczenia jest 1000 odsłon danej formy reklamowej mogę ustalać oczywiście dowolna wartość nie tylko 1000. CPU (Cost Per User) - koszt na użytkownika, ten model określa zrealizowanie konkretnej liczby skierowań unikalnych użytkowników poprzez kliknięć w kreację reklamową, która zaprzestanie być wyświetlana w chwili osiągnięcia zamierzonych skierowań. CPD (Cost Per Day) lub FF (Flat Fee) - koszt na dzień, opłata za z góry określony czas emisji reklamy. ATT (All The Time) - wykorzystując ten model reklama będzie wyświetlana nieprzerwanie od daty startu kampanii . Capping - określenie związane z reklamą internetową oznaczające nałożenie limitu na liczbę wyświetleń danej reklamy jednemu odbiorcy (jednemu adresowi IP). Chce również określać target reklamy np. o jakie godzinie ma się wyświetlać reklama i w jakim dniu. Współczynnik klikalności CTR współczynnik określający stosunek kliknięć internauty w reklamę do ilości jej wyświetleń. Współczynnik ten przydatny jest w mierzeniu skuteczności kampanii reklamowych w internecie, ale w sposób pośredni i niedokładny, ponieważ kliknięcie w reklamę nie przesądza o zakupie dokonanym przez internautę. Dopełnieniem CTR w dokładnym określeniu skuteczności reklamy jest wskaźnik CR (Conversion Rate) lub współczynnik konwersji oraz ROI (Return of Investment). OPCJA ROI z ang. Return on Investment – analiza działań marketingowych pod kątem zwrotu z inwestycji, w marketingu wyszukiwarek jest możliwość mierzenia ile osób po przejściu na dany serwis dokonało interakcji z serwisem www. ( sprzedaż, rejestracja, wysłanie zapytania … ) Przy reklamie kontekstowej chce jedynie łatwo ustalania wyświetlanie boksów tak jak to jest w adwords. Ze ustalam tła dla ramki kolor tekstu, długości tekstu danej linijki w reklamie. Jeśli chodzi jeszcze o wyświetlanie reklam to będą w dwóch typach graficznie w postaci banerów itp oraz reklama kontekstowa. Zainteresowanych proszę o kontakt jest to wstępny opis funkcji jaki mi trzeba aby skrypt nadawał się do prowadzenia prostej prywatnej sieci reklamowej. Proszę o kontakt blackwebs@[login to view URL]
Identyfikator projektu: 5624785

Informację o projekcie

Zdalny projekt
Aktywny 14 lat temu

Szukasz sposobu na zarobienie pieniędzy?

Korzyści ze składania ofert na Freelancer.com

Ustal budżet i ramy czasowe
Otrzymuj wynagrodzenie za swoją pracę
Przedstaw swoją propozycję
Rejestracja i składanie ofert jest bezpłatne

O kliencie

Flaga POLAND
Poland
0,0
0
Członek od paź 19, 2009

Weryfikacja Klienta

Dziękujemy! Przesłaliśmy Ci e-mailem link do odebrania darmowego bonusu.
Coś poszło nie tak podczas wysyłania wiadomości e-mail. Proszę spróbować ponownie.
Zarejestrowani Użytkownicy Całkowita Liczba Opublikowanych Projektów
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Wczytywanie podglądu
Udzielono pozwolenia na Geolokalizację.
Twoja sesja logowania wygasła i zostałeś wylogowany. Proszę, zalogować się ponownie.